Hum, hum, hum,,,,,,

Värmen & solen har landat hos oss :-) Holemoses vad man njuter nu !!

Jag har jobbat helgen. Det har varit en kul helg.

Goa ungdomar & härlig personal. Vi har gjort utflykter. Fikat ute i det fria.

I dag stack vi till kolonistugan som kommunen äger. Vi är fem olika ställen som har tillgång

till den. Jättemysig stuga med rabatter & buskar som ska skötas.

I fredags var jag på en vår fest med mina fd jobbarpolare.

Vi skulle fira en som går i pension & två som fyller 40 år.

Det var så himla kul & träffa dom alla. Synd bara att jag skulle jobba dagen efter & va tvungen

att gå hem i tid ,-)

Jag har så mkt som jag är så tacksam över.

Mina barn, barnbarn, Magnus & hans barn & hundar. Allt fungerar så himla bra.

Även Magnus ena syster har jag träffat med familj. Supergoa.

Jag är ju en redig familjetjej. Älskar att ha dom runt mig :-) Få pyssla & umgås.

I dag är det 4 månader sen vi träffades Magnus & jag. Å det känns fortfarandet helt underbart.

Å helrätt :-)

På tisdag efter jobbet pyser jag till honom & hans kids. Ska bla hjälpa hans dotter med att

färga hennes hår :-) Hi hi,,,,,,JAG !! Tur att hon inte tror annat än att jag kan fixa det ;-)

Läste en av mina goaste vänners blogg.

Besvikelsen över karlar som flirtar med många, samtidigt på dejtingsida.

Tyvärr är det nog ofta så. Bra & ha ett " lager " OM inte det funkar med en,,,,,,

Blir som en godispåse. Svårt att välja. Vill ha allt !!

Tur jag slipper det ! Har råkat ut för samma " puckon " så jag VET hur det känns.

Finns ingen respekt eller kämpeanda längre,,,,,,kasta bort & fixa en ny !!

Jag är i allafall lycklig & har  sån tur som fick min Magnus :-)

Funkar inte det här så funkar INGET annat !

Kram & ha en härlig påsk vecka ! Glöm inte kvasten & färden på torsdag ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0