Besök hos "släkten " i Borås djurpark ;-)

Semesterdagarna rusar fram. UNDERBART & slippa klocka & alla tekniska saker som

dator & tv. Det enda som används är musiken :-)

I dag fick jag tid till att gå in & läsa en del bloggar & skriva i min egen.

Semestern har varit toppen än så länge. Njuter för fullt av min ledighet.

Dottern med familj kom till mig i söndags. Vi käkade grillunch innan dottern & svärsonen

åkte tbx till Jkpg. Kevin blev kvar hos mig & Magnus :-)

På måndagen åkte vi till Borås djurpark med Kevin. Var en mysig dag men VARMT !

Det Kevin tyckte var mest spännande var Dinosaurierna. Han var helt galen när han såg dom.

Skulle sitta på & röra dom.

Det var en härlig dag & vi var rätt trötta när vi kom hem sen. Dom andra dagarna var det andra

aktiviteter.

Vi gick en runda i Apladalen & mata djuren där. Sen åkte vi Bolmsö färjan.

Kevin fick komma upp till hytten & köra färjan :-)

Sen hann vi även baka Muffins med roliga strössel på.

Men holemoses vilken energi han har "Guldklimpen ".

Jag var helt SLUT när vi lämnade honom igår ( onsdagen ) i Jkpg.

Tycker att jag är en UNG mormor,,,,,,men nja,,,,,inte orken i allafall ;-)

Men en charmigare " unge " finns inte.

I morgon ska jag fixa till manen. Slingor. Ska låta manen växa lite till hösten.

Kan vara gott i kylan sen :-)

Nu fortsätter jag njuta av min ledighet & ladda batterierna. Hoppas ni ALLA har det gutt också.




Kommentarer
Postat av: ulrika

härligt att höra att du har d bra! här är d oxå bra - semester å vila å fullt upp i en bra mix - KRAM

2011-08-05 @ 09:16:11
URL: http://svamplust.blogg.se/
Postat av: AC

Va härligt att semestern har varit bra och att du och kärleken har det riktigt fint tillsammans. Önskar att jag också hade kunnat f ha mitt barnbarn här hos mig, men det kommer väl också såsmåningom det med =)

Njuter för fullt, en vecka till av ledighet sedan börjar vardagen igen.

Kram <3

2011-08-05 @ 19:21:54
URL: http://ambivalentabloggen.blogg.se/
Postat av: Gunsan

Härligt att du har de gott. Synd att vi inte kunde ses i sommar..men hoppas de blir tillfälle längre fram. Forts njuta av din ledighet. Kram ♥

2011-08-06 @ 23:55:58
URL: http://gunsanstankevurpor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0