Berg & dalbana

Sicket väder idag !! Nu när äntligen snön var borta. Då kommer det mera,,,,,,,

Ja, jag vet !! Det är vinter fortfarandet !!

I går hade jag en skön dag. Gick en promenad. Träffade Birgitta J & slängde några ord med henne.

Var trevligt :-) Vi får ta & träffas på en fika en dag.

Jag köpte en " Alla hjärtansdag " present till Kevin. Skickade iväg det med posten.

Min lille " guldklimp ". Ska passa honom den 26,e. Gissa om vi ska ha KUL !?

Jag mår bättre. Men mycket som ska funka överallt. Å vill man ngt så fixar man det.

Konstigt det här med känslor.

Att vara förälskad är både mysigt & jobbigt. Känslorna hoppar upp & ner.

Av lycka till osäkerhet. Då menar jag osäkerhet vad den andra tycker mm

Mina känslor är jag säker på. Finns ingen tvekan om det.

Men det är inte bara vi TVÅ. Ska funka det vi har runt omkring också.

Barn, ex, jobb, djur, vänner & släkt mm  Jag brukar inte vara orolig över vad andra människor

ska tycka om mig. Brukar ha lätt för att prata & bli omtyckt.

Men den här gången är jag skitnervös !! Tänk om man inte tycker om mig ??

Saknaden är jobbig ibland. Men samtidigt vore det tråkigt

om man inte saknade.

Jag tror i allafall att är det äkta kärlek så övervinner den allt :-)

Tar en dag i taget & hoppas på det bästa.

I dag har jag fullt upp. Snart iväg till jobbet. Sen simma & till Livsstilsgruppen.

Ev kommer kärleken till mig en sväng ikväll :-)

Ha en fin dag !! Nu på med kängorna & ut i sketavädret !!

Kommentarer
Postat av: Lilla hjärtat

Smålandsväder, ha en skön dag. Kram

2011-02-08 @ 07:47:39
Postat av: Gunsan

Ja du, det är nog så att vi alla oroar oss..funderar. Tänker dumma tankar. Är man inte självsäker, och har man haft det jobbigt ...då kommer dessa funderingar. Man får försöka slå bort dom, tro på att det braiga..det som finns här o nu. Det är sant, det är äkta. Bara att försöka njuta, ta för sej :-) Tro på...att nu är det min tur...

Håller tummen att M kommer t kvällen. Kram <3

2011-02-08 @ 11:45:45
URL: http://gunsanstankevurpor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0