Vykort

Egentligen är jag för trött för att skriva.

Kom hem från jobbet kl 21.40. Varit en kul em / kväll.

Så himla härliga ungdomar. Men man blir helt trött i huvudet sen,,,,,hihi

I dag på förmiddagen var jag ute & gick. Tittade in hos Madde med en Alla hjärtans present :-)

Skickade iväg några kort ( Alla hjärtan ) till några singel vänner.

Alltid kul & få uppskattning. Hade gärna skickat till fler. Men det går ju inte skicka till alla vänner.

Skickade även till en som är gift. Bara för att hon är, så rackarns extra goe ;-)

När jag ändå var ute, så passade jag på att sola också. GUTT !!

Kikade på lite nya kläder till våren. Å jag hittade !! På rean också ;-)

Det bästa av allt är att jag var mindre än vad jag trodde :-) Så härligt att all träning

& nyttig mat hjälper ! Å givetvis hjälper det.

I morgon är jag ledig. Ska sova ut. Sen kommer kärleken. MYSIGT !!

Snart 2 månader sen vi träffades första gången. Hoppas att den här goa känslan alltid ska

vara så. Men man vet aldrig vad som händer på vägen,,,,,

Nu för tiden är det ju så lätt att få " tag " i ngn ny. För en del i allafall.

Beror ju på hur tillgänglig man är ;-)

Jag har aldrig blivit " impad " över att vara ev eftertraktad.

Vill ha mitt & min trygghet. Räcker för mig.

Men jag är också svårflirtad. Min fd svåger, som jag pratade med igår.

Sa : Ja, det har ju tagit sin tid innan du hittade ngn :-) Å det handlar om ÅR då ;-)

Så kanske just därför "vågar " man knappt tro på att det här ska vara.

Känns för bra för att vara sant. Tar en dag i taget,,,,,,å bara till att hoppas att det

inte blir ngn ändring på det.

Dags & hoppa i säng !! Ruggigt trött. Natti & kram



Kommentarer
Postat av: Lilla hjärtat

Jag hoppas du är lycklig livet ut. Kram<3

2011-02-10 @ 23:41:16
Postat av: Tina

Tack Gerra vännen :-)

Du är en sann vän du. Lite motgångar behöver man.

Uppskattar med gångarna ännu mer :-)

Kram på dej

2011-02-11 @ 11:59:04
Postat av: Gunsan

Du är så rar som skickade kort, jag skulle oxå gjort de. Men glömt av de, pga omständigheter. :-(

Jag hoppas att din osäkerhet släpper. Du måste ju våga tro att du har hittat rätt nu. Han verkar ju vara en drömprins :-) ( Han har ingen bror ? ) Hahaha. Ha de underbart nu m mannen i ditt liv. Bamsekram <3

2011-02-12 @ 00:05:02
URL: http://gunsanstankevurpor.blogg.se/
Postat av: Tina

Jodå, jag vågar tro på det här. Men det kan ju ta slut på min dröm.Finns trevliga tjejer överallt.

En dag kanske man inte är nr 1 längre,,,,

Men den dagen får jag ta då, i så fall.

Jag är jag. Tänker inte bli ngt som jag inte är.

Kram goa vännen

2011-02-12 @ 16:15:45
Postat av: sanna

vilka snigel vänner?

2011-02-12 @ 20:36:18
URL: http://krasys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0