Baskelusker som spökar

ÅÅÅÅÅÅÅ vad galen jag blir !!!

Hade nästan skrivit färdigt i bloggen. Då råkar jag trycka på en knapp & allt försvinner.


BACON ALABAMA !!  Tacka vet jag skrivmaskin eller handskrivet ,-) USCH för tekniska saker.

Juni månad är snart över. Gått fort som attan.

Midsommar helgen var en blandning av jobb, ledigt & sjukdomar.

Vi firade midsommarafton hos Magnus. Hans barn & min dotter & Kevin var också med.

Tyvärr blev Kevin dålig på kvällen. Jätteledsen. Ngt stämde inte.

Vi lyckades få tag på Alvedon för barn tillslut. Inte det lättaste en midsommarafton.

Kevin somnade tillslut.

Dagen efter visade det sig att han hade öroninflammation i bägge öronen & ögoninflammation.

Stackaren.

Sen fick jag magsjuka eller vad det är på söndagkvällen. Frös & ont i magen & sprang på toa.

Tack & lov "bara" lös i magen. Är fortfarandet inte ok.

Men har fixat tabletter på apoteket.

Nu till ngt trevligare.

På fredag får jag ett oväntat besök från Norrland. En kusin med sin familj :-)

Har inte träffat henne på 19 år. Så det blir spännande & kul.

Sen har jag & Magnus bokat en stuga i Falkenberg en vecka på semestern.

Våra kids ska också vara med :-) Ska bli så kul :-) Bara att hoppas att vädret blir bra

den veckan. Härligt att kunna vara tillsammans allihopa.

Nu är det dags för ett toabesök --------->   Kör i magen,,,,,SUCK !!

Tjingeling !!


Kommentarer
Postat av: Gunsan

Usch då...trist med dessa sjukdomar..Hoppas Kevin är på bättringsvägen och att du m snart mår bättre.

Annars å låter det som om livet är rätt så gott :-)

Superkul att få träffa släkt efter så lång tid, ni får det säkert superkul. Ha de underbart...jag hör av mej ;-) Kram <3

2011-06-30 @ 12:58:33
URL: http://gunsanstankevurpor.blogg.se/
Postat av: Tina

Det kommer bli en mkt känslosam träff imorgon med min kusin :-)

Mycket från min bakgrund.Jag kommer berätta i min blogg sen :-) Kram goaste Gunsan. Läste ditt sms ;-)

2011-06-30 @ 16:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0