Datorfri

Mitt nya liv ! Så lite dator som möjligt ;-) Har tappat intresset.

Njuter av livet irl. Är ute så mkt jag kan efter jobb & väder.

Å det bästa av allt !! Saknar inte FB eller att sitta vid datorn för övrigt.

Märks väl även tiden mellan mina blogginlägg.

Vad har hänt sen sist ??

Har blivit ett år äldre. Å klokare ;-) Nja,,,,,,går nog inte ändra på den här " tossan ".

Halv galen förblir jag. Hoppas jag !

Min födelsedag var mysig. Familjen samlad & även Magnus dotter var med :-) Jättekul !

Fick fina presenter. Köksknivar. Behövdes !! Magnus har " morrat " åt mina gamla.....hihi

Fick ett fint halsband. Presentkort till kläder mm

Sen har jag fått ett nytt jobb erbjudande. Men tackade nej. Det var mkt lockande. Men inte 100 %

bra.


Så jag blir kvar ett tag till på mitt nuvarande jobb :-)

På fredag har jag & Magnus hängt ihop i 6 månader. Det ska firas i Gränna på Hotel Amelia.

Rum med slottsliknande inredning. Å stort bubbelbadkar :-))

Gissa om det ska badas !! Kommer vara som ett russin när jag kommer hem :-)

Är ju värsta badälskaren :-)

Livet rullar på. Ser fram emot en skön sommar :-) Å äntligen har dom svenska jorgubbarna

kommit. Kan käka det, direkt från lådan som godis. MUMS !!

I morgon ska jag komma igång med simmandet igen. Har saknat det. Men NU så är det fullt ös igen.

Den här veckan ska jag leva på keso, tomater & ägg :-) Å en & annan jordgubbe :-)

Ha det gutt vänner :-)

Kommentarer
Postat av: birgitta

ha en härlig sommar ...i dag är en solig go måndag.Du missar inget f.b. går i repris...samma varje dag :))KRAM på dig vännen <3

2011-06-13 @ 09:01:09
Postat av: AC

Låter härligt. Bara nu jag och Gunsan också kommer oss iväg till dig. Längtar efter att få träffa dig =)

Köpte faktiskt svenska jordgubbar idag på väg hem från jobbet. Så här ska det också njutas ;)

Ha det bara bäst och fortsätt njuta ;)

Kram på dig <3

2011-06-13 @ 19:31:55
URL: http://ambivalentabloggen.blogg.se/
Postat av: Gunsan

Njut av livet vännen. :-) Säger som AC, saknar dej...så jag hoppas vi kan ses snart. Jordgubbar ? Mmm de får jag nog köpa efter jobbet ;-) Kram <3

2011-06-15 @ 07:25:06
URL: http://gunsanstankevurpor.blogg.se/
Postat av: Tina

Den här sommaren ska bli toppen :-)

Å jag hoppas att er också blir det. Å jag saknar er också. Ngn tid till att ses finns det alltid ,-)

Ska bara funka med oss alla tre :-) Kram på er

2011-06-15 @ 10:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0