Flirt i ångbastun ;-)

Vilken underbar dag det har varit idag !

Jag jobbade natten & fram till kl : 10.00 idag. Ville bara sen ut i solen :-)

Så motion har jag allt fått idag. Gick hem från jobbet. Vilket tar 30 min.

Sen direkt ut på en promenix. Gick genom stan. Köpte ett par svarta jeans & nya fina underkläder.

Allt på rea ;-)

Väl hemma så fixade jag i ordning badväskan. Direkt ner till simhallen.

Det var väldigt lugnt i bassängen. Jag & två andra. Perfekt !!

Sen satte jag mig i ångbastun. Så himla gutt.

Var själv till en början med. Sen dök en karl upp.

Han började prata med mig. Var trevlig.

Efter en stunds samtal, så frågade han efter mitt telenr.......

Men givetvis fick han inte det. Inte för att han var otrevlig på ngtvis. Utan för att jag inte var

intresserad.

Ni singel vänner !! I väg & simma & basta med er ,-) Där hittar ni kanske livspartnern ,-)

Skippa dejtingsidor. I bastun syns man irl, med alla skavanker ;-) Å ändå får en flirt ;-)

Jag tror på irl dejting mer än nätet. Mer äkta irl. Nätet kan du " försköna " din bild & om dej själv.

Nu träffade jag ju min kärlek via Facebook. Mkt märkligt men underbart :-)

Å det känns bara bättre & bättre. Han är mitt livs kärlek :-)

Kram vänner


Kommentarer
Postat av: Gunsan

Hahaha, ja du ser. Men det är lite konstigt, för det är när man är upptagen alla dyker upp ;-) Jag personligen förskönar inte mej själv..jag är jag. Men jag vet att många ger en falsk bild av sej själva. Gör man det, då är man då rakt inte seriös.

Tror inte det skadar att ha ögonen öppna både här o där. Njut av kärleken gumman ...♥ Kram

2011-03-06 @ 11:08:57
URL: http://gunsanstankevurpor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0