Nya känslor,,,,

Jobbar helgen över för den här gången,,,,,,,Varit kul & trevlig.

Just nu är det mkt som snurrar i huvudet på mig. Olika saker.

Så mitt huvud får jobba i allafall :-)

Jag läser vänners bloggar. Ett par verkar inte må så bra just nu.

Vintern har nog tagit musten ur många. Vi behöver sol & värme.

När jag gick till jobbet i dag på morgonen & hörde fåglarna sjunga. Blev jag GLAD :-)

Våren är på " G ". Jag har det bra med mitt, men kan ändå känna lite nedstämdhet.

Nya känslor som dyker upp. Försöker bearbeta dom så gott jag kan.

Konstigt !! Livet är lustigt. Eller så är det nog JAG som är lustig,,,,,

Nu har min katt flyttat från mig. Känns faktiskt bra. Cosmoz bor hos syrran.

Han får det bra & trivs redan. Jag skaffade katt vid fel tidpunkt i mitt liv.

Visste inte att jag skulle få ett nytt jobb då. Å bli kär !!

Å kärleken har två hundar som inte funkar ihop med Cosmoz.

Syrran förlorade en katt nyligen. Så hon kunde ta hand om Cosmoz. Som visar sig vara lika

" tossig " till sättet som hennes fd katt. Blev lycko träff :-)

Sen får jag ju träffa Cosmoz då & då :-)

Jag älskar djur. Å hund har jag alltid drömt om. Nu har jag det ibland :-)

Ha en bra vecka !! Kram

Kommentarer
Postat av: Gunsan

Tänk va mycket som ska snurra i skallen jämt. Hahaha, men det brukar bli bra t slut iaf. Bara vi inte grubblar för möe ;-) De här m husdjur är inte lätt, jag skulle vilja ha hund igen, men får avstå..funkar inte i mitt liv nu, inte som singel iaf. Var sak har sin tid..Och din syrra å cosmoz lär nog ha de gott ihop.Njut av livet o det fina vädret. Kram <3

2011-03-06 @ 23:27:58
URL: http://gunsanstankevurpor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0