Jul noja !?

Snart är det jul !! Börjar få lite " noja " över hur jag ska hinna & få ihop allt.

Det var länge sedan jag firade julafton just på julaftonsdag.

Jobbar man inom vården så jobbar man även då.

Och jag har jobbat många julhelger. Efter som jag jobbar varannan helg.

Så blir det så år efter år.

Men i år verkar det som att även jag får fira jul på julafton.

Jobbar visserligen men inte så länge på dagen.

I år har jag ju även en större familj :-)

Jag riktigt längtar efter allt julpysslande.

Och i år ska Kevin få vara med att hugga julgran & klä den :-)

Magnus har hittat den perfekta julgranen i skogen ,-)

I dag har jag varit och hälsat på min fd brukare & fd jobbarpolare.

Var så himla kul att få träffa dom :-)

Vissa människor kan man inte " glömma " eller att sluta ha kontakten med.

Just dessa människor är sådana. Haft så mkt kul ihop med dom.

Och jag är så glad för att även dom inte " glömmer " mig :-)

En annan sak till som jag är glad för. Är att min dotter har fått jobb.

Hon pluggar till undersköterska på distans. Är snart färdig med 2,e terminen av tre.

Men hon börjar på måndag på ett jobb. Helt annat än i vården.

Hon vill tjäna extra pengar. Mailade till det här jobbet & fick det :-)

Jag har mkt på " G " också framåt. Inget som jag vill berätta om just nu ;-)

Men livet är spännande :-)

Kram på er där ute !! 


Kommentarer
Postat av: eja

kram på dig själv...

2011-10-24 @ 14:35:05
Postat av: Lilla hjärtat

Ha såå bra, Kram

2011-10-24 @ 17:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0