Test

Test på min nya bloggsida,,,,,,

Skriver mer snart ;-)

Kommentarer
Postat av: AC

Har testat den några gånger nu. Är väl kanske inte helt och hållet nöjd men vissa saker är bättre, faktiskt! Har skrivit på feedbacken om mina synpunkter så jag hoppas att de ter till sig det. Lite problem med då jag ska lägga in foton eftersom tidigare kunde jag kolla in dem på ett bättre sätt innan jag la in dem, men inte nu.
Ha en bra dag!
Kram <3

2012-06-26 @ 16:33:15
URL: http://ambivalentablogen.blogg.se
Postat av: Gunsan None

Jaha, jag fattar inget. Får inte ens fram mina senaste kommentarer fr folk..bara mina egna. Attans att en (jag) ska va så trög! Slut på gnället ;-) Ha en fin kväll.Kram

2012-06-28 @ 18:43:17
URL: http://gunsanstankevurpor.blogg.se/
Postat av: Anonym

Väntar med spänning. Kram

2012-07-02 @ 17:38:05
Postat av: Anonym

Testa får man lov att göra...annorlunda nu :-(
Kram <3

2012-07-03 @ 11:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0