Vårkänslor,,,

Som vanligt går det några dagar emellan innan jag skriver. Vet inte varför bloggandet

inte är lika kul. Jag som alltid har gillat att skriva. Datorn lockar inte på samma vis längre.

Jag har full rulle privat. Å då mår jag som bäst !

Jag och Magnus var hos dottern förra lördagen. Så mysigt att träffa dom.

Dottern fixade käk till melodifestivalen. Mums !

Vi hann även med en sväng till Eja & Walle på en fika. Så himla trevliga o goa människor.

Tycker vi båda :-)  Lite komiskt är det. Walle är min syrras chef,,,,,,,hi hi

Jag & hans fru Eja fann varandra på FB som vänner. Jättekul !

Natten till söndagen sov jag inte mkt. Hade så ont i ryggen. Kunde knappt ligga ner eller sitta.

Värkte hela tiden. Inga tabletter hjälpte.

Ringde akuten. Fick domen. Muskelinflammation. Fick tabletter som gör susen.

Rena rama bantartabletter ! Får springa på toa och då händer det grejor ;-) Ha ha...

Är i viket fall piggare.

Våren verkar komma smygande nu. Så UNDERBART !! Solen skiner & energin är bättre.

Kroppastollan är på " G ". Gott efter den tröttsamma vinter perioden.

Nu längtar jag bara efter till flytten till huset. Få ordning på mitt boende.

Har flaxat fram och tbx. Inte känt mig hemma någonstanns.

Nuuuuuuu så ska det bli ordning och reda ;-)

Livet är spännande och fullt av överraskningar ;-)

Det är ju skottår men jag väntar tills nästa gång ;-) Ha ha ha,,,,

Kram alla vänner !

Kommentarer
Postat av: AC

Du måste sköta om dig!Hoppas att du blir bra nu med tabletterna. Inte bra om du försvinner för mycket ;)

Varmaste krya på dig kram <3

2012-03-03 @ 20:08:16
URL: http://ambivalentabloggen.blogg.se/
Postat av: eja

Jättekul att träffas,måste bli mera ggr..härligt med våren...sol å värme å alla knoppar...kram..

2012-03-04 @ 13:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0