Hösten 2014

Efter semestern i Grekland i augusti blev jag förkyld. Fick en fruktansvärd hosta. Kräktes och blev hes. Detta höll på i flera veckor. Jag var sjukskriven i stort sett hela okt månad. Hade ingen ork till något. Var helt däckad ! Å jag brydde mig inte om ngt annat. Dammsugaren höll jag inte i på hela månaden. Jag som vill ha ordning och reda. Nu har jag ju en man som hjälper till med det mesta 💜 Guld värd 💚 Jag fick lungsäcksinflammation pga hostan. Den har återkommit igen ! När vi var i Ullared helgen innan jul. Blev det värre. Jag hade så ont. Kunde knappt gå eller sitta eller ligga ner. Tårarna rann på mig för att jag hade så ont. Vi hade bjudit med vänner. Dom fick en stuga där över natten. Vi skulle fira att dom hade fyllt 50 år båda två. Mat var beställt. Å jag hade så ont. Vilken miss det blev 😕 Jag hoppas att dom ändå kände vår tanke och vilja att fira dom. Jag brukar aldrig vara så dålig och så länge. Har aldrig varit hos läkaren så ofta innan. Jag har varit så deppig emellanåt. Men utåt sett inte visat det. Är ju den där positiva tjejen 😉 Å det är jag egentligen. Men det finns saket som gör mig ledsen. Jag är fortfarandet inte helt pigg. Min läkare kan inte säga varför jag fortfarande har vätska i lungan. T,om mer än tidigare. Fler prover ska tas. Jag är redo för ALLA svar. Vad det än är, så vill jag veta det. Veta vad jag har att rätta efter mig. Men peppar,peppar ! Så känner jag mig rätt pigg just nu 😀 Vill så mycket ! Mina barnbarn som gör livet ännu härligare 💙 Nu ska 2015 bli ett toppenår ! Å jag har mkt roliga saker att se framemot 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0