Sjuk

Jag fick gå hem från jobbet igår em. Fruktansvärd huvudvärk och frös som bara den. Sov hela em och kvällen. Idag har jag vilat mest. Gått ut med hundarna. Ska försöka jobba i morgon igen. Jag känner mig ledsen och sårad av några som jag trodde var mina vänner. Jag frågar om jag tycker ngt verkar vara fel. Hellre veta än tiga. Men jag blir " idiotförklarad ". Ändå märker jag ju skillnaden på hur jag blir bemött nu än innan. Jag springer inte med skvaller. Jag skaffar mig egen uppfattning. Å ingen säger till mig vad jag ska tycka om ngn. Skaffar mig egen uppfattning. Å har inte personen gjort mig ngt. Varför ska jag tycka illa om den då ? Konstigt att alla inte kan respekteras. Man måste vara som andra för att tillhöra gemenskapen ! Jag tänker inte " jaga " för att få tillhöra " gänget " Får jag inte vara mig själv. Så är jag hellre själv !

Kommentarer
Postat av: AC

Det är många som har likadana symptom som du. Har det månne. Med vädret att göra, att det aldrig blev någon riktig vinter. Hoppas du inte går och jobbar för tidigt och ser till att du blir frisk.
Ja det är tråkigt när man blir besviken och sviken av någon man trodde var ens vän och tycker det är riktigt som du tänker och låter inte dessa sk vänner ta av din goda energi.
Kram 💞

2015-03-28 @ 14:42:54
URL: http://ambivalentabloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0