Banjo 15 år

 

Banjo lämnade oss i fredagskväll. Helt utan förvarning 😢

Värsta chocken har lagt sig. Det har varit en fruktansvärd helg

Att det finns så mycket tårar 😢

Banjo blev 15 år ❤🐾
Han och jag fick en speciell kontakt ❤ Magnus tog hand om honom som valp. Han blev misskött av den dåvarande ägaren.
Det satte spår i honom. Han var misstänksam och rädd för nya människor. Tog en stund innan han vågade gå fram o hälsa.
Magnus och jag träffades för 8 år sedan ( firar 8 år nu den 17 dec )
Magnus berättade för mig hur rädd Banjo är i början.
Banjo och mitt första möte blev i min lägenhet i Värnamo.
Jag satt i min fåtölj. Magnus och Zacke o Banjo kom in. Banjo gick direkt till mig och hoppade upp i mitt knä i fåtöljen. Pussade mig i hela ansiktet. ❤😍 Magnus var helt förvånad 😮
Jag sa : är det han som är så rädd ??
Sen dess var det Banjo och jag ❤ Min livvakt ❤
Fy vad jag saknar dej min underbara krulliga Banjo ❤😢🐾


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0