Lite down

Våren är här på riktigt. Otroligt vad fåglarna har kommit igång med sitt kvittrandet.

Just nu är det mkt i huvudet på mig. Olika saker händer runt omkring mig.

Mest tråkiga. Livet är så konstigt.

Varför kan det inte vara lagom ? Å inte super bra eller jättejobbigt.

Något mellanting hade varit ok.

Tack & lov så tar jobbet mycket energi & man måste vara skärpt.

Så man får annat att tänka på. Å på min lediga stund ska jag motionera mig trött.

Den här kommande veckan är extra jobbig. Men så klart att jag fixar det också.

Å jag är ju " känd " för att vara en pigg & glad tjej ,-) Vill inte ändra på det.

Jag tar nog lite " time out " från datorn. Känns inte kul just nu.

Ni som vill nå mig, så finns jag på min mobil :-)

Kram alla härliga !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0