Motionera mera,,,,,

Helgen har jag jobbat. Gick lätt & smidigt. Härliga ungdomar som får en att le & vara glad.

Har ett fantastiskt kul jobb. Det jag inte tycker är helt ok, är att man jobbar varannan helg.

Men allting går bara man tänker positivt.

Efter jobbet i lördags var jag bjuden hem till Magnus & hans kids. Var pirrigt.

Första gången som jag skulle träffa dom ordentligt.

Men det är bara att vara sig själv. Å det gick bra,,,,,,,tror jag ,-) Jättegoa kids.

Dom hade fixat grillning. Jättegott !

I dag har jag varit ledig. Har haft en " tänk på mig själv dag ".

Gått två promenader & simmat & bastat & solat.

Jag har gett mig tusan på att rasa ner några kilo till innan sommaren.

Har beställt ett par klänningar till sommaren. Dom ska sitta som smort på mig då ,-)

Jag är ju egentligen ingen klänning människa. Tycker det är jättefint på andra.

Men nu ska det bli nya tider ,-)

Jag har varit lite hängig pga personliga saker som har hänt. Men nu har jag bestämt

mig för att tänka positivt. Är ju en tjej som gör det för det mesta.

Allting som händer är ngn mening med,,,,,,,men orättvist till tusen !

Till helgen blir det släktkalas. Får träffa min moster & morbror bla. Dom har alltid betytt ngt

extra för mig.

Jag älskar den här tiden som vi har nu. Sol, fågelsång & glada människor.

Man får ett leende här & där. Har tänkt på en sak.

Man märker ju hur människor " lever " upp så här på våren.

Det flirtas här & där. Hur mkt får man flirta egentligen utan att det blir fel ?

Speciellt när man har sällskap.

Nu ska jag kolla lite på tv. Ska försöka komma upp på morgonen o simma imorgon.

Jobbar sen em / kväll.

Kram alla härliga människor

Kommentarer
Postat av: Gunsan

Ja du Tina, det är inte lätt att alltid vara den där positiva,glada ..spralliga människan. När mycket går emot en och man inte vet hur lr vad man ska göra. Då har man rätt att vara lite down..Vi vet att det inte hjälper,men ibl känns de ok. Och vi kommer ju tbx :-) Du undrar hur mycket man får flirta utan de blir fel när man har sällskap. Jag tycker all flirt är fel om man är upptagen, ett vänligt leende på sin höjd. Ha de gott så hörs vi

:-)Kram

2011-04-07 @ 01:31:52
URL: http://gunsanstankevurpor.blogg.se/
Postat av: Tina

Ja, det är tur att man tar sig i kragen fort.

Bryr man sig & se andra må dåligt så blir man down själv.

Håller med dej om flirtandet Gunsan !

Kram min härliga vän

2011-04-07 @ 06:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0