8 månader

Jag har satt igång en maskin tvätt. Druckit mitt kaffe & käkat yoghurt & macka till frukost.

Jag känner mig halvtrött. Sovit gott men vädret gör väl sitt.

Regnar, men kan vara mysigt ändå.

Jag blir lugn av regn. Coolar ner mig ett par grader. Behöver inte göra en massa saker

hela tiden.

Jag ska fixa en sallad till lunch. Sen iväg & simma & basta innan färden går till jobbet

i Rydaholm. Å givetvis till min älskling :-)

Nu har vi hängt ihop i 8 månader. Yisses vad tiden har gått fort !

Fortfarande blir jag alldelses varm inombords bara jag tänker på Magnus.

Tänk att HAN fanns tillslut. Med samma värderingar. Jag har inte letat.

Var helt inne på att förbli singel.

Hade planerat hur det här året skulle ha sett ut för mig.

Skulle tagit steget & resa utomlands själv. Nu slapp jag ju det ;-) Hi hi

Dom här månaderna har varit mysiga. Men även jobbiga känslomässigt.

Allting är så mkt enklare att vara singel. Bara sig själv att tänka på.

Förstå mig rätt nu ! Menar känslomässigt.

Nu har hjärnan ngn annan & tänka på också. Man längtar, man blir kinkig när man inte ses.

Samtidigt som jag intalar mig att jag är STARK & klarar mig utan Magnus ,-) NOT !!

Det tar tid att lära känna varandra. Å jag måste ändå säga att det har varit smidigt för oss.

Vi kan prata om allt, skratta ihop, göra saker ihop men även ha sina egna intressen.

Vi reder ut saker som vi ev tycker är fel. Ärliga & raka mot varandra.

Och givetvis visa att man saknar & bryr sig om den andra. Kramar & pussar :-)

Där måste jag bli bättre på........

Är inte van vid att få kramar, sen innan. Det finns ingen som är mysigare att krama än Magnus :-)

Skulle vara guldhjärtat Kevin då ;-) Tror nog att Magnus tycker det är ok ;-)

Helgen blir till att jobba. Helt ok. Har fått bra arbetstider. Så jag får lite helg & ledigt också.

Det tog inte lång tid att komma in i jobbet. Max 1 timme. Sen va det som om man inte hade

haft semester.

Önskar er en goe helg !! Å GRATTIS Magnus på din namnsdag idag :-)

Kommentarer
Postat av: Gunsan

Jag tycker oxå att man blir lugn..rofylld av regn.Sover som bäst när de är riktigt oväder m åska osv. Gör du det med? Jag e allt avis på dej, som får pussas o kramas så mycket ;-) Riktigt få visa att man älskar sin partner.♥ Härligt att höra hur gott du mår. Kram

2011-08-20 @ 00:03:08
URL: http://gunsanstankevurpor.blogg.se/
Postat av: Tina

Gunsan : Sover jättegott vid oväder.

Hoppas det är bra med dej ? Jag är trött. Tar väl sin tid att komma in i tiderna efter semestern.

Ha det bäst ! Kram <3

2011-08-23 @ 08:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0