Renovering av kropp,,,,

Nya tider som gäller nu.

Verkligheten hinner ikapp en. Tbx till verkligheten efter en härlig sommar & semester.

Tyvärr så har kroppen haft det för gott i sommar :(

Så i helgen började allvaret igen. Promenixat ca 8 km både lördag & söndag.

I dag stack jag till simhallen & simmade i 45 min. Blev för mkt liv & rörelse när alla kids

hoppade i bassängen, så det blev bara 45 min simning idag.

Är ju sommarlov den här veckan också för kidsen.

Gott var det i allafall. Ångbastun som efterrätt.

Jag är envis när det gäller. Å jag startar på ordentligt för att komma igång.

Så den här veckan blir det simma 3 ggr. Resten promenixer med hundarna :-)

Nyttigt ska jag också käka. I dag blev det kycklingsallad med bulgur.

Så goodbye till god dryck & feta maträtter. Har inte varit så farligt ändå i sommar.

Grillat mkt. Å då har det varit mest lax & kyckling. Det andra bredvid har kanske varit

mindre nyttigt,,,,,

Men är det sommar så ska man få NJUTA !! Bara man ändrar på vanorna till hösten igen.

I morgon börjar jag jobba igen. Ska bli riktigt kul. Känner att jag är på " hugget ".

Nästa vecka är det Värnamo dagarna. Höjdpunkten varje år i Vmo.

ALLA är ute då. Ung som gammal. Å dom som inte brukar vara ute.

Är bjuden på kräftskiva mitt i alltihopa. Får se hur det blir,,,,,

Kan ju inte vara överallt.

Det är rätt mysigt nu när det blir mörkare fortare om kvällarna. Man kan ha tända ljus &

man får vara trött & somna tidigt.

Sommaren är mer stressig. ALLT ska göras då.

Hoppas det blir fina höstdagar. Frisk luft som man mår gott av.

Magnus kommer jaga en hel del. Så jag kommer hålla på med mitt på mitt håll.

Simma, träffa vänner :-)

Kram på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0