Värnamo dagarna

Ledig tre dagar :-) GUTT !!

Det är Värnamo dagarna hela den här veckan. Massor med aktiviteter & liv & rörelse.

Det bästa är att det är för ALLA åldrar. Ung, medel & gammal.

En riktig familjefest !

Hela Värnamo lever upp :-) Man träffar på " gamla " bekanta mm

I kväll ska jag & Magnus ut en runda. Käka & dricka gott ute. Spana & tjöta ;-)

Vädret är ju också på strålande humör :-) SOL & värme !

Kan ju knappast bli bättre.

Vaknade 7,30. Pigg & på " hugget ". Slängde i en maskin tvätt. Solade, handlade & hämtade

HV71 biljetter.

I morgon em ska vi på HV71 !! Lite konstigt. Gå på hockey i sommarvärmen.

Men spelar sitt favvolag i Värnamo, så MÅSTE man dit & kolla :-)

Ska bli attans så kul.

Kvällen blir det grilla & ev en runda på stan igen. Det ska vara GUTT & leva ;-)

Jag jobbar bara fyra dagar nästa vecka. Sen har jag semester & är ledig i 11 dagar.

Magnus åker till Härjedalen. Ska jaga björn bla.

Jag stannar hemma & är hundvakt åt den ena hunden.

Jag ska bara ta hand om mig själv. Motionera & käka nyttigt. Träffa vänner & kidsen.

Nu är det dags att bege sig ut i solen. Passa på att njuta så länge man kan.

Ha det nicigt & gott i helgen !!

Kommentarer
Postat av: Gunsan

Ja jag hör ju att du tagit fasta på orden i sången..DE ska va gött å leva... :-) Härligt, njut av livet...även en match i Aug....liiite mysko e de allt :-D Kram vännen.

2011-08-26 @ 15:02:18
URL: http://gunsanstankevurpor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0