Envis rackare

Fortfarandet är jag hostig & snuvig. Det var en envis förkylning eller vad det nu är,,,,

Energin börjar komma tbx sakta men säkert.

Har några dagar till på mig att ladda, för att jobba igen.

Den här gången ska jag vara PIGG innan jag jobbar. Inte gå för tidigt.

Det har inte hänt så mkt hos mig. Vila & vila.

Magnus son fyllde 18 år igår :-). Blev lite firande. Men han är också hostig & febrig.

Jag hade min dotter hemma en sväng med " Guldklimpen " Kevin.

Kevin är också förkyld & hostig. Så vi tyckte att det spelar ingen roll om vi sågs.

Dom hade även med sig sin 9 veckors gamla Milon. En hundvalp.

Yisses så liten. En blandning av Chiwowow & Tibetansk spaniel. Sååååå söt.

Sorry stavningen,,,,,ett sånt konstigt ord går INTE att stava rätt * Fniss *

Jag måste ju berätta om Magnus matlagning. Han skulle fixa till en lasange idag.

MUMS , tänkte man. Men OPPPSSS !! Det blev inplastade ostfrallor istället !

Nu är jag ju ETT år äldre än Magnus. Men man undrar ju VEM som är senil ???

Han hade lagt ostfrallor i ugnen i en city Grosspåse, i brist på förvaring.

Satte på ugnen,,,,,,ja inte på det viset ;-) ha ha. Å glömde att frallorna va i ugnen.

Ni kan ju själva tänka er hur det luktade & såg ut !!

Men Magnus ÄR faktiskt duktig på att laga käk i vanliga fall :-)

I dag är det 1 dec. Å då ska det kollas på julkalendern ;-)

Det blir man aldrig för gammal för ;-)

Hoppas att snön vill komma snart. Vore så mysigt.

Nu är det helt ok att den kommer. Så det är vitt till jul.

Jag ska frysa in snöbollar i frysen......ha ha........kan man ha kul med sen ;-)

Tänk och få slänga en snöboll på Magnus, inomhus när han inte är beredd !!

Hoppas ni alla har det gott & att ni börjar få julkänslan :-)

Kram



Kommentarer
Postat av: Anonym

Bacillerna frodas, massor m envisa sjukdomar i omlopp.

Hoppas att ni alla e pigga o alerta snart igen :-)Hm ? Risken finns att de blir isbollar i frysen ..så de kan göra lite ont.Lite snö över jul & nyår får de gärna komma. Ha en fin helg. Kram Gunsan

2011-12-02 @ 21:38:15
Postat av: Tina

Goe helg på dej också, Gunsan.

Magnus är & hämtar gris att fylla frysen med.

Jag vilar. Kram

2011-12-03 @ 10:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0