Gäller att hänga med.....

Tillbaks till verkligheten efter en helmysig helg.

I går var jag ledig. Fixade med tvätt & träffade en av Magnus systrar i stan på en fika.

Sen åkte jag tbx till Rydaholm & Magnus.

Vi skulle klä julgranen med hjälp av Magnus dotter & son.

Blev nicig granen :-)

Jag har köpt en ny mobil !! Måste ju hänga med i den moderna tiden ;-)

Men jag kan ju säga som så att jag REDAN är tbx till min " gamla " mobil.

Jag hatar tekniska grejor !! Fattar nada !!

Fredrik, Magnus son skulle hjälpa mig att få igång den.

När han öppnade min gamla för att ta ut simkortet så va hans kommentar :

HUR GAMMALT är det här simkortet ????

Jo, det kan jag tala om. Det är sen jag skaffade mig en mobil för ca hundra år sedan.

Inte visste jag att man ska byta ut det för att kunna använda dom nya sakerna i mobilen.

Så nu har jag beställt ett NYTT simkort ;-) Ha ha

I dag har jag jobbat. Sen va Magnus & jag & handlade käk.

Satte igång & gjorde Jansons, massor med köttbullar & kålpudding.

Luktar mums i lyan :-)

I morgon efter jobbet ska vi hälsa på Magnus mormor med en julblomma.

Det bästa av allt idag !! Det har snöat & är vitt på marken :-)

Tjingeling !! Kram !!

Kommentarer
Postat av: Gunsan

Nya mob är en hel vetenskap... en del är hopplösa. Eller så e jag olovligt trög :-D troligtvis lutar de åt de sista! Jaja ni fixar o donar hör jag...mys när man inte e ensam. Ha de himla gott :-) Kram

2011-12-21 @ 01:34:41
URL: http://gunsanstankevurpor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0