Vänskap & kärlek

Jag läste en av mina vänners blogg. Vill skriva om samma ämne.

Den handlar om vänner & när man har träffat en partner.

Många vänner känner sig nog" bortglömda ".

Man är så förälskad och man lägger mkt tid på kärleken.

Jag har nog också varit likadan.

Jag trodde för det första att jag ALDRIG skulle kunna bli kär.

Var helt inställd på att vara singel.

Plötsligt dök Magnus upp. Å jag blev förälskad direkt.

Vi sågs varannan vecka i början. Vi ville ta det lugnt för hans barns skull.

Å jag jobbar varannan helg.

Så klart att vi ville ses den andra helgen, han var barnledig & jag jobbledig.

Jag har försökt att hålla kontakten med dom närmsta vännerna.

Skickar sms, ringer & ses ibland.

Mina vänner är viktiga för mig. Utan dom är jag ingenting.

Man kan ha både kärlek & vänner.

Tyvärr är det ju så även på nätet. Är du inte med i Facebook så blir du bortglömd.

INTE av alla men dom flesta.

Jag är nog " gammaldags " i mitt tänkande. Jag vill ha vänner irl & INTE bara via nätet.

Och dom jag har kontakt med är SANNA vänner :-) Å ni ska veta att jag blir

jätteglad, varje gång jag får ett sms ifrån er :-)

Kram för vänskapen & kärleken




Kommentarer
Postat av: Gunsan

Kram på dej! Kärlek och vänner är precis lika viktiga.

Skulle jag nån gång hitta han m stort H och glömma bort er. Ge mej en spark i röven. För NI är jätteviktiga i mitt liv. FB-vänner..på gott o ont.

Jag har märkt själv att om jag inte är så aktiv så

slutar en del upp m att skicka små hälsningar. Trist men så är det.Syns/hörs man inte så finns man inte.

Tack för att du ringde idag, det värmde :-) Kram

2011-12-04 @ 02:03:46
URL: http://gunsanstankevurpor.blogg.se/
Postat av: Tina

Vi kommer alltid att ha kontakt, Gunsan.

Jag hoppas att vi ses till våren :-)

Kram

2011-12-04 @ 11:22:36
Postat av: Lilla hjärtat

Jag finns på ett litet hörn av ditt nya liv, viker inte en tum från vår vänskap. Kram

2011-12-05 @ 23:11:24
Postat av: Tina

Gert : Du är allas vår " mysfarbror " :-)

Vi är ju några stycken som " fann " varandra via bloggandet. Kul att vänskapen är kvar. Kram

2011-12-06 @ 21:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0