1,a veckan på sem

Första veckan på semestern har sprungit iväg.

Har varit bra det mesta :-)

Magnus & jag har bott i en stuga i skogen ett par dagar, med sjön precis jämte.

En enkel stuga med utedass.

Det har varit mysigt & man har varvat ner. Solat, läst bok, promenixat med hundarna &

spelat spel & umgåtts.

Ingen tv eller dator.

Jag känner mig också jättecool i sinnet nu.

Den här veckan ska vi fira Magnus dotter som fyller år i morgon.

Sen på torsdag blir det en dagstur till Gränna :-) Besök vid ngt fiske rökeri & i Husqvarna

där dom har en massa rosor :-)

Blir nog en trevlig dag.

Helgen blir det bara till att slappa. SOLA om solen är på sitt strålande humör.

Söndag em kommer guldklimpen Kevin till mig. Ska ha honom ett par dagar.

Ska bli jättekul. Hitta på bus & mys :-)

Så jag fortsätter att njuta av min semester. Hoppas att även NI gör det ;-)


Kommentarer
Postat av: Gunsan

Tiden går så otroligt fort när man är ledig, tyvärr. Härligt höra att du mår gott o njuter av semestern :-)

Må så gott. Kram

2011-07-26 @ 23:43:39
URL: http://gunsanstankevurpor.blogg.se/
Postat av: ulrika

härligt att höra att du har d bra - här är d oxå semester å d e skönt...

2011-07-27 @ 08:36:47
URL: http://svamplust.blogg.se/
Postat av: BIRGITTA

Hej Tina, så skönt o höra att du mår bra.Har gått ur f.b.blev ett beroende,undrade till slut vad jag höll på med...skriva vad man gör varje dag o vänta på vad som händer andra...nä så skönt nu...ha det jättegott vännen...KRAM

2011-07-27 @ 08:49:34
Postat av: Tina

Njut av ledigheten :-) KUL att ni hör av er.

Birgitta: Ja, FB är på både gott & ont.

Hoppas ni alla har det gott. Kram

2011-07-27 @ 11:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0