3 månader

Snön faller & vi med den ! Suck & pust & stön.

Men den försvinner nog till helgen ;-) Ska bli sol & plusgrader.

Så härligt som det har varit innan idag. Solen sken & varmt i luften.

Jag satt ute en stund på min uteolats & njöt. Såg att Gullvivornas blad hade kommit upp

pytte lite :-)

Jag har haft Magnus ena hund hos mig idag. Banjo :-) Mysigt.

Har blivit tre promenader :-)

Jag är ju galen i hundar. Har haft hund & varit hundvakt åt andras hundar.

NU har jag " plast hundar " :-) MYSIGT !!

I dag firar vi 3 månader. Å jag är fortfarandet så lycklig !!

Ju längre tiden går ju mer säker är jag på att det här är ÄKTA kärlek :-)

Vi har så kul & mysigt ihop. Allt fungerar så naturligt & enkelt.

Magnus vilar nu. Han stiger upp kl 4 varje morgon när han är hos mig.

Bor ju tre mil från mig. Å han jobbar där också.

Nu jobbar han över & börjar kl 5,30 till kl 17,00 varje dag.

Å ändå vill han komma till mig :-)

Medans han går ut med hundarna på morgonen, fixar jag frukosten & hans mackor

till jobbet.

KUL & kunna hjälpas åt. Vi får ju mer tid ihop då ,-)

Jag har " hittat " hem :-)

Har dejtat innan men aldrig har det känts så här & helrätt :-)

Jag blir inte lätt kär. Men NU har jag trillat dit ordentligt :-)

Fick underbara Tulpaner av honom  idag. Vilken karl !! SUCK !!

Nu ska jag väcka honom efter hans lilla vilo stund :-)

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Gunsan

Love is in the air :-) Kramar i massor.

Jättevacker bukett <3

2011-03-18 @ 00:58:31
URL: http://gunsanstankevurpor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0