Kontaktperson

Märkligt,,,,,idag är inspirationen bra. När jag som är mest stressad ;-)

Nej då !! Hinner med det jag ska. Är det ngt jag är bra på så är det TIDEN !!

Får mkt gjort & planerar oftast bra.

I dag har jag haft typ vår städning i lyan. Attans vad det känns gott.

Finns mer & göra men tar det senare.

Jag tänkte på en sak. Det här med att vara kontaktperson.

Jag blev uppringd & fick frågan om jag kan tänka mig att bli kontaktperson.

Jag har varit det tidigare i många år.

Jag fick tre olika personers bakgrund & ålder. Det är kul att vara kontakperson.

Jag valde en person som jag kände att här kan jag nog ge mkt av mig själv.

Å det " klickade " mellan oss direkt.

Personen sa till mig. Det kan ju verka konstigt att få en vän på det här sättet.

Jag sa : INTE är det konstigt. Jättebra att det finns.

Folk lär känna nya människor via Facebook & andra sidor på nätet.

Så det här är väl inte konstigare i så fall ?? Det höll personen med om sen.

Jag tycker det är helt fantastiskt att man kan hjälpa till på det här sättet.

Så många som känner sig ensamma & ledsna. Å det är alltid kul med nya vänner :-)

Nästa vecka ska vi på en shopping tur i stan. Personen behöver köpa nya kläder.

Ska bli trevligt :-)

Vill avsluta med mitt ständigt " tjatande " om hur underbar min Magnus är :-)

Jag kan bli skogstokig bara av tanken på honom. Han gör så att jag mår bra :-)

Han gör mig lugn & trygg. Jag älskar dej så mycket !! Nu & för alltid !!

Kram !

Kommentarer
Postat av: Gunsan

Det finns inga dåliga sätt när det gäller att knyta vänskapsband.Det viktigaste är ju att man hittar varandra..inte sättet :-) Du min goa vän...du har så mycket att ge. Och du är värd att få så mycket tbx...Tur att du har din Magnus...Mannen med stor M...i ditt liv. Att han gör dej gott märks ♥

En bauta stor vårkänslofylld kram fr mej t dej ♥

2011-03-24 @ 19:06:55
URL: http://gunsanstankevurpor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0