FB konto

Som ni vet så har jag fått mitt livs kärlek. Är så himla glad att det är jag & Magnus.

INGEN har fått mig att känna mig så trygg som HAN gör.

Vi har kul ihop, mysigt & samma värderingar.

Vi har varit med om tråkigheter & jobbiga förhållanden.

Det VI har vill vi va rädda om. Det känns så äkta & naturligt.

Men även vi kan bli osäkra ibland. Man känner inte varann fullt ut på 5 månader.

Även att det känns som om det var längre.

Genom skrift kan det bli så fel. Man tänker & uppfattar saker på olika sätt.

FB är en bra sida. Men man har olika vänner. Och man får kommentarer som den andra kan

ta på fel sätt. Eller att man själv skriver ngt som inte är som den andra ser det.

Magnus & jag har pratat mkt om det här.

Vi är rädda om det VI har. Vi vill ha ett öppet & ärligt förhållande.

Så därför kommer vi antingen ha ett gemensamt FB konto eller så avslutar vi våra konton helt.

Våra vänner är våra gemensamma vänner. Inget att dölja.

Vi gör det för att vi vill visa varandra hur mkt vi värdesätter den andra.

Det tar tid innan man känner sig helt trygg. Man behöver inte göra det onödigt jobbigt

än det behöver vara.

Har man varit med om saker som gör en orolig. Så ska man göra det som gör en trygg.

Både Magnus & jag har varit med om det. Därför vill vi göra på det här sättet.

Å det blir ju inte annorlundare för vännerna. Bara att kommentera som vanligt under inlägg.

En del tycker kanske att vi är " konstiga ". Men det känns bra för OSS.

Vår kärlek är viktigast !!

Kommentarer
Postat av: Plutten ;-)

Du skriver fint o rätt som vanligt ;Älskar dej massor Pluttan!

2011-05-17 @ 23:47:29
Postat av: Tina

Viktigast är att VI är trygga med varandra. Älskar dig så mkt Magnus

2011-05-17 @ 23:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0