Fredagen den 13,e

Fredagen den 13,e. Är inte skrockfull men det har börjat så där. Livet är märkligt i bland.

Och orättvist ! Bara att försöka tänka positivt.

Det har varit full rulle hos mig. Både jobbet & privat.

Fattar inte vart tiden tar vägen.

Våren & sommaren är en underbar tid. Men ack så stressig också !!

Man ska fixa & dona med ditten & datten. Träffa vänner som man inte har träffat på länge mm

Man ska göra så mkt. Konstigt att det kan bli så. Å det är ju så KUL & göra allt det där.

Den här tiden skulle man ju njuta & varva ner. Känna dofter av alla vackra blommor & buskar.

Bara ta det lugnt ! Men efter den långa vintern så vill man bara UT & vara social ;-)

Och man får mer energi av solen & värmen. TUR DET !!

Jag ska ta tag i mig själv lite mer. Ta hand om mig själv & lyssna på vad jag behöver.

Låter kanske konstigt,,,,,men jag VET exakt vad det är.

Den här månaden är det rätt mkt som händer. Födelsedagar, karnevalen i Vmo.

Sen blommar snart mina favorit blommor. Liljekonvalj :-)

Ska plocka hur mkt som helst !!

Det var allt från mig,,,,,,långt mellan bloggarna numera,,,,,,,Kram


Kommentarer
Postat av: AC

I år hände inget speciellt som tur var den 13:e och hoppas det inte gjorde det för dig heller =)

Vi nordbor har ju en tendens att bli nästan överaktiva den här tiden, men inte egentligen så konstigt med våra långa vintrar. Skönt att kunna njuta av solen, dofterna och alla vackra färger =)Tur att de ljusa kvällarna gör dagarna lite längre =)

Hoppas u på att vi kan ses snart igen...

Kram på dig <3

2011-05-16 @ 10:48:21
URL: http://ambivalentabloggen.blogg.se/
Postat av: Lilla hjärtat

Njut av livet och alla dofter. Kram

2011-05-16 @ 22:54:59
Postat av: Gunsan

Håller med denna Fred den 13:e vart jättetrevlig :-)

Försök varva ner lite vännen, dra ner på alla måsten. Allt löser sej iaf, det blir så bra så. Du ska vara rädd om dej, se t ditt egna väl. En underbar årstid vi går t mötes nu..älskar liljekonvaljer..utomhus.Klarar inte doften annars.

Låter som om du har mycket trevligt se fram emot oxå. Jag ser framemot att träffa dej igen..och förhoppningsvis att AC kan komma med :-)

Kram ♥

2011-05-17 @ 12:23:12
URL: http://gunsanstankevurpor.blogg.se/
Postat av: Tina

Hoppas också att vi alla TRE kan ses. Vi är ju Tripp, Trapp Trull ;-) Kram på er

2011-05-17 @ 23:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0