Byta ut månader

Holemoses vad dagarna går fort !! 9 nov idag. Gott !! November brukar vara en

dryg månad. Helt meningslös månad. Likadant med januari.

Tänk om vi kunde byta ut dom mot en månad mellan april & maj & juli & augusti :-)

Det hade vi haft mer nytta av ,-)

Helgen sprang iväg. Hade fullt upp. Fredagen var vi bortbjudna på en bit mat.

Lördagen hade vi Magnus ena syster med man på middag. Jättetrevligt :-)

Vi eldade i min öppna spis. Å jag var tvungen att fuska med att dricka glögg.

Har längtat länge ! Köpte chokladglögg på bolaget.

Har ni inte provat den innan, så PROVA !! Den är supergod. MUMS !!

Jag är värsta " glöggomanen " ;-)

Söndagen var jag på motionshumöret. Promenixer & simma med grannen :-)

Alltid trevligt & mkt " fniss " om " ditten & datten ".

I måndags var jag på ett spännande möte. Berättar mer om det längre fram.

Jobbet flyter på. Min brukare & jag har haft ett par roliga dagar.

Vi har samma humor.

Magnus jobbar över på mornarna nu. Börjar redan kl : 5,30.

Så jag fixar hundarnas morgonbestyr :-) Får två promenader på morgonen.

Efter som jag inte klarar av att hålla båda hundarna samtidigt.

Den stora hunden är så stark. Men naggande god -)

Jag är pigg när jag kommer till jobbet :-) Skönt med promenixer.

Min dator där hemma är kaputto. Å jag orkar inte ta reda på vad det är för fel heller.

Jag lånar Magnus när jag är hos honom.

Tyvärr så har jag inte mina bloggvänners adresser nu,,,,,,

Ni som ev läser detta, kan väl skriva er adress till mig :-)

Nog " tjötat " för idag !! Plikten kallar. Mot tvättstugan !

Ha det bäst !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0