Ingen tuff brud,,,,,,

Jag var inte så " tuff " som jag trodde att jag skulle vara.

Jobbade till och med igår. Men långt ifrån pigg.

Hostar & snörvlar som tusan. Skulle träffat mina fd jobbarpolare igår kväll.

I stället fick jag bädda ner mig under täcket.

Frös som tusan. Hade både fliströja, täcke & filt på mig.

Skakade & frös ändå, tills värmen kom.

Jag sov i stort sett hela tiden sen kl 18.00.

En av mina bästa vänner kom med hostmedicin idag. Får se om det kan hjälpa ngt.

Sen kom en annan kompis med fika & uppmuntrande sällskap :-)

Mina vänner är guld värda.

Även ett " tufft " fruntimmer ( tror hon att hon är ;-) ) tycker om att bli ompysslad.

Saknar min älskling. Å hundarna !

Lika bra & vara hemma hos mig själv. Sover mest & smittar inte ngn.

Nu är det bara vila som gäller. Vill ha tbx min energi. För den är låååångt borta just nu :(

Kram från ATJOOOOOO !

Kommentarer
Postat av: Gunsan

Alla behöver vi bli ompysslade ibl, för oavsett om vi anser oss va tuffa, starka..klarar oss bra själva. Så behöver vi få va ömklig, hjälplösa ibl. Krya på dej gumman. Bamse kram

2011-11-24 @ 14:17:24
URL: http://gunsanstankevurpor.blogg.se/
Postat av: Tina

Tack Gunsan. Krya på dej själv. Vet ju att du också är " urfunktion " just nu. Kramar

2011-11-24 @ 14:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0