Liiite piggare

Jag var nästan inställd på att besöka vårdcentralen idag.

Men tror att jag skippar det. Är nog liiite piggare.

Snyter mig hur mkt som helst. Skulle vara miljonär nu, om det hade varit pengar eller guld ;-)

Hostar fortfarandet.

Vila & dricka varmt. Sen så är jag nog på " G " igen.

Min son ska kika inom idag. Titta till sin sjuka mamma. Gulligt av honom.

Jag får nog skippa allt med julmarknad & julskyltning i helgen.

Vill bli frisk i första hand.

Ha en fin & mysig helg. Å håll i hatten !! Stormvarning på " G ".

Kram

Kommentarer
Postat av: eja

krya på did å var rädd om dig...kram...

2011-11-25 @ 18:27:04
Postat av: Tina

TACK för din omtanke, goa Eja. Jag gör inte mkt mer än att vila.Kram & ha en mysig advent

2011-11-25 @ 19:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0