Behöver fler timmar på helgen ,-)

Söndag kväll ! Vart tog den här helgen vägen ???

Fredagen kikade jag in på FB. Var 4 månader sen sist.

Jag har inte saknat det. Har gjort en massa andr saker istället.

Var nyfiken på att se hur den " nya " FB är. Verkade vara ännu mer krångligt för min del.

Det var kul i allafall & säga HEJ till alla :-)

Å som sagt va,,,,HITTA finns ju,,,,,,;-)

Lördagen var vi i Älmhult hos min son. Gick på Ikea i flera timmar. Köpte möbler, porslin mm

Som sonen ska ha i sin lya.

Var helt slut när jag/ vi kom hem.

Då var det gott att elda i öppna spisen & bara " vara ". Rogivande till tusen.

I dag gick färden till Jkpg på morgonen. Jag har träffat dottern & Kevin.

Sen vidare till syrran. Mysig, ny lya har hon fått.

Jag kom hem nu ikväll. Magnus har jagat & varit på ngt älgmöte.

Möeeeee älg är det framöver. Jag får fixa med mitt eget istället.

Tur att jag inte ska vara med & jaga. Jag TYST i skogen !! Hade aldrig funkat ,-)

Hade skrämt iväg älgarna,,,,,,,* Fniss *

Kvällen blir nu för min del " SOFFAN " & tv. Ska tända lite doftljus.

Är själv i kväll. Får göra det bästa av det ;-)

Tjingeling & ha en bra vecka !! Akta er om ni är i skogen ,,,,,,,så ni inte får ett " skott " ;-)

Ja, av alla älgjägare ,-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0