Skogsmulle

Ännu en vecka har sprungit iväg.

Jag har jobbat som vanligt. T,om extra i går lördag.

Fredagen efter jobbet var vi på födelsedagskalas. Mina kids var också där.

Och givetvis Kevin. Han underhöll oss med pianospel & sång :-)

Yisses denna härliga " unge ". Han kommer att syssla med musik när han blir äldre.

Redan så musikalisk. Snart 3 år och han kan en massa låtar. Både svensk & engelsk text.

På dagis så underhåller han visst personalen & dom andra ungarna med att spela elgitarr

och sång :-)

I dag har det varit härligt höstväder. Solen strålade.

Jag och Magnus var i skogen. Jag fick vara med när Banjo ( ena hunden ) drev ett rådjur.

Plötsligt kom en springande en bit ifrån mig :-) COOOOLT !!

Men ngn jägare blir jag INTE !! Hoppas jag ;-)

I morgon är jag ledig. Ska åka in till Vmo. Hälsa på en fd brukare som jag har varit assistent

hos i ca 10 år.

Ska bli kul och träffas.

Hoppas er kommande vecka blir bra. Mycket kan man påverka själv -)

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0