Fundelerium i hövet ;-)

Jag har så mkt inombords som jag skulle vilja skriva om.

Men det blir så lätt fel bara genom skrift. Man läser en text & tolkar det på ett sätt.

Men som egentligen menades på ett helt annat sätt.

Jag har ju alltid velat skriva en bok. Magnus säger att jag ska göra det.

Jag har mina första ord klara i den. Men fortsättningen är bara i skallen på mig än

så länge.

Jag är som en " ful ankunge " som växer med åldern. Både psykiskt & kanske utseendet.

Jag har alltid känt mig vilsen & ensam. Fastän jag alltid har haft människor runt mig som

har bryt sig om mig.

Jag har haft tur att dom har funnits. Fastän några har flytt när det har blivit jobbigt.

Då har det alltid kommit nya.

Konstigt nog så har jag alltid haft lätt för att få kontakt med människor som tycker om mig.

Och ärligt sagt så är det tack vare dom jag har fixat det mesta också.

Nu har jag träffat mannen i mitt liv. En som gör mig trygg. Som får mig att tro på kärleken.

Men ändå blir jag osäker emellanåt. Hatar mig själv för det !

Jag vet ju att jag är ok. Jag sköter mitt jobb till 100 %.

Är en omtyckt person. Jag bryr mig mer om andra än mig själv.

Ändå blir jag så osäker på att ngn kan tycka om just mig !

Jag vill inte känna så. Vill få bort dom tankarna. Men HUR ??

Jag ska jobba på det !! Ska bli fri från sådant skit.

Jag är som jag är när jag inte blev som jag skulle !! Å är inte det ok. Så skitsamma !!

Kommentarer
Postat av: Gunsan

Ja ngr kontakt svårigheter lider du inte av, tur det när en del sk vänner försvinner så fort nåt blir minsta fel. Vet du, jag har kommit på att man kan inte oroa sej för hur folk tolkar det skrivna ordet...då skulle vi ju inte våga skriva nåt.Tycker att om ngt är oklart så kan dom fråga...bättre än att tro lr t.om imbilla sej en massa.Så skriv på :-)

Du gumman,du mer än duger..och att du inte skulle vara älskad kan du ju lägga ner. Tänk själv vem skulle vara ihop m ngn i 9 mån, presentera för barn,övriga fam..erbjuda dela bostad...OM det inte fanns kärlek ? Puts väck bort m såna tvivel, de är en jäkla tur att du är du <3 Kram

2011-09-19 @ 16:35:59
URL: http://gunsanstankevurpor.blogg.se/
Postat av: Tina

Goa Gunsan. TACK för dina vänliga ord.

Du ska veta att jag jobbar på att självkänslan

ska bli i topp :-)

En dag så ;-)

Å du har rätt ! Är det ngt man undrar över så är det ju bara att fråga. Vad menade du med det där,,,,,



Kram på dej <3

2011-09-19 @ 17:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0