Goe början av september

Jag säger bara SEMESTER !!

Från & med imorgon är jag ledig till den 13 / 9. Ska bli så gutt !

Jag ska bara ta hand om mig själv. Sova så länge jag vill. Umgås med vänner & kids.

Simma & ut & gå på långpromenixer med Banjo ( en hund ;-) )

Magnus ska till Härjedalen & jaga. Hoppas ev björnen & älgarna hinner rymma ;-) Hi hi

I dag skiner solen. Härligt !! Får genast mer energi & spritter i kroppastollan :-)

Hoppas att det ska hålla i sig. Solen alltså,,,,,ja min energi också för den delen.

Jag ska köra GI käk, stenhårt hela veckan.

I morgon blir det simma 1000 m som vanligt. Ångbastu efteråt. Så otroligt skönt.

På måndag ska jag träna styrketräning med en polare.

Blir en bra blandning av motion. Simma, promenader & styrketräning.

Jag känner mig lite " down " just nu. Men det ska det bli ändring på.

Livet ska vara gutt & inte negativa tankar. Å jag är inte känd för att vara negativ.


Så bort, bort sura min ;-) Å tjoff så kom det stora leendet ;-) * fniss *


Ha det fint, alla där ute i vimlet ! Njut av dagen. Den kommer inte tbx ;-) Kram !

Kommentarer
Postat av: Lilla hjärtat

Hej, på dig. Kul du har det bra, vi kke syns framöver. På en fika. Kram

2011-09-02 @ 10:21:02
Postat av: Tina

Hej Gert :-)

Jag har det bra. Hoppas du trivs gott i småland ?

Tjoa till när du är hitom, så fixar vi en fika.Kram

2011-09-02 @ 11:23:42
Postat av: Gunsan

Den där down perioden e snart ett minne blott ;-) Du är så glad o positiv så det lär inte bli nån varaktig känsla. Njut av livet...inte bara ge järnet, utan tillåt dej bara vara med ! Ha de gott. Kram

2011-09-02 @ 18:39:32
URL: http://gunsanstankevurpor.blogg.se/
Postat av: Tina

Goa Gunsan :-) Down sidan är redan borta :-)

Nu är det bara framåt som gäller.

Hoppas att även du också får njuta av livet.

Kram vännen

2011-09-02 @ 19:16:34
Postat av: ulrika

kram till dig för att du är du!

2011-09-02 @ 19:41:42
URL: http://svamplust.blogg.se/
Postat av: Tina

TACK Ulrika :-) Du har gjort min dag extra trevlig. Kram

2011-09-03 @ 10:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0