I skrivartaget

Tjosan hoppsan :-)

Nu är Lundberg i skrivartaget.

Konstigt det där. I bland är det helt tomt där " uppe " under manen.

Sen i bland finns orden som rinnande vatten.

Nu är det helg igen :-) Ledig & ska ha det trevligt.

I kväll blir det bara mys med Magnus. Käka kräftor bla

I morgon ska jag träffa en " drös " brudar ;-)

En riktig " tjejträff " med vin & tjejfnitter :-)

Det ska bli riktigt roligt. Ett härligt gäng tjejer,,,,,mer eller mindre lite galna ;-) Ha ha

Jag vågar knappt skriva här, vad mer vi ska få vara med om ;-)

En riktig tjejgrej är det.

Kul ska det i allafall bli :-)

Vädret har svår att bestämma sig idag. Ska det vara sol eller regn ?

Spelar ingen roll. Sol i sinnet ;-)

Snart ska jag iväg & simma min timme. Blev glad i onsdags då jag stog på vågen.

Hade gått ner 2 kg på en vecka :-)

Så visst gör det nytta att kämpa. Så fortsättning följer.

Önskar er alla en sköööööön helg !



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Tjohoooo min goa favvogranne och vän!!!! :)



Imorgon så smäller det....:)

Ska bli såååå kul och ja garanterat en massa galenheter (ja det kan ju inte bli annat än det när fröken Lundberg är i farten..;)haha)och en massa fnitter lär det bli...hehe...;)

Skulle inte förvåna mig om du sätter igång och leker med....;):P hahaha



Ses imorgon vännen!! Galet kul ska det bli och mkt fnitter, tjöt och vin!!! :)

Ska bli riktigt trevligt att träffa alla "brudarna".



Kram <3

2011-09-10 @ 00:34:00
Postat av: ulrika

dsamma till dig tina! här är d ff regn i luften - håller tummarna för uppehåll idag - d e lixom skönare att va i skogen när d inte regnar ;)

2011-09-10 @ 06:20:39
URL: http://svamplust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0