Lite piggare

Känner mig lite piggare idag. Bihålorna är inte ok. Ont på vänster sida.

Finns nässpray & Alvedon.

Nu skulle jag ha varit på kräftskiva. Hade sett fram emot det. Träffa nya människor.

Magnus fick gå själv.

Å jag är hemma pga mitt " oväntade besök ". Förkylningen !

Har sovit nästan över ett dygn. Så nog har kroppen fått vila.

Har lite mer energi idag. Men inte så mkt som jag inbillar mig.

Bakade en kladdkaka som Magnus kids ska få.

Dom är så goa. Kidsen alltså ,-)

Magnus har pratat med dom om framtiden. Å dom verkar vara med på noterna :-)

Det är så himla kul. Jag är så rädd för att störa & vara ivägen för dom & Magnus.

Det är ju deras hem med pappa. Där kommer jag & bo ofta.

Men efter vad Magnus säger, så är det helt OK från deras sida. Å det känner jag också från kidsen

sida.

Just nu känner jag att jag inte har ett riktigt hem. Flaxar runt överallt.

Har min lya som jag betalar en dyr hyra på. Men som jag är i ca 10 dagar i månaden.

Resten är jag hos Magnus. Blir ju smidigare efter som jag jobbar i Rydaholm för tillfälligt.

Å sen får vi ses oftare :-)

Jag gillar att pyssla & dona i mitt hem. Det kan jag sakna mkt när jag inte är hemma

hos mig.

Även att jag gärna får göra det hos Magnus, så blir inte känslan likadan.

Av respekt mot hans barn & honom så ligger jag " lågt ".

Det är mkt som ska klaffa. Även när man är kär ;-)

Vill man ngt så fixar man det ! Å idag är det 9 månader sen vi blev tillsammans :-)

Jag hoppas att jag kan jobba på måndag igen. Jag MÅSTE det !

Nästa helg är det fest på fredag hos en fd jobbarpolare. Ska bli jättekul & få träffa alla

fd jobbarpolare.

Lördag ska Kevin komma till oss. Vi ska vara barnvakt till söndagen.

Mysigt !! Magnus ska ev ta honom till brandstationen & visa alla brandbilar medans jag simmar.

Livet rullar på. Jag har det gott fastän det oväntade besöket ;-)

Tjingeling !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0