Mål framåt

Ny vecka med nya mål :-)

Helgen var både seg & trevlig & skön.

Lördagen va jag " kinkig ". Längtade alldeles för mkt efter Magnus.

Tänk vad kärleken kan göra med en,,,,* fniss *

Jag var så rastlös. Men gjorde min motion & lagade kålpudding :-)

Kvällen var jag med grannen.

I går var det en helt underbar sommardag. Solen var på sitt strålande humör.

Varmt som tusan. Cyklade ner till Prostsjön & satt i solen & njöt i 4 timmar.

Å nog syntes det när jag kom hem ;-) Men å andra sidan är det ju kräfttider nu,,,,,,

Så jag passar utmärkt in  :-)

Jag kör GI käk nu. Yisses vad goda recept det finns. Å nyttiga !!

Vad sägs t,ex om : Köttfärsbiffar med fetaost eller Medelhavschili med vitlökssås eller

Broccoligratäng med olivkeso och bacon.

MUMS, säger jag bara !  Blomkålsmoset är supergott.

Jag gillar ju att laga käk. Å nu är det ännu roligare när det t,om är nyttigt.

Lundberg ska bli en " puma " ;-) Ha ha

Det lär jag aldrig bli. Men jag ska må gott & tycka det är ok att kolla i spegeln.

Dagen började med en Osuddenrundan med Banjo kl: 8.30. Sen hem & förbereda lunchen.

Klockan 11.00 var det styrketräning med en polare. En timmes hårdkörning.

Hem & käka lunch. Ut på en " kisserunda " med Banjo.

Senare i em blir det simma en timme. Å basta givetvis. Så gutt !!

Kvällen blir bara att slappa & va :-)

Det är så gutt att ha kommit igång med träningen. Nu är det stenhårt framåt.

Jag har fått bra jobbartider, så jag hinner även med att träna.

Jag jobbar inga kvällar längre. Slutar kl: 14.00 förutom en dag då jag har delad tur

och slutar kl: 18.00.

Helt otroligt vilka lyxtider ! men det kan ändra sig snabbt. Gäller att ta vara på det nu.

Nu är det dags för en sväng om med dammsugaren !

Tjingeling ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0