Mina kids

Tjosan hoppsan :-)

I dag fixade min dotter teoriprovet till körkortet. YIPPY stumpan :-)

Jag måste få " skryta " lite om min dotter.

Just nu håller hon på med körkortet. Läser till usk andra terminen.

Är ute på praktik nu. Sen har hon " guldklimpen " Kevin att ta hand om :-)

Duktig som tusan som fixar allt. Hon har både energi & envishet när det verkligen gäller.

Jag var hos en spåtant för många år sedan. Hon sa : Jag ser att du har barn.

Kan inte se hur många. Men jag ser att du har en dotter i allafall.

Sen berättade spåtanten om HUR min dotter var & vad som skulle hända framåt.

Men det som jag aldrig kommer att glömma. Var när hon sa : Din dotter kommer vara med

om olika saker i sitt liv. Och hon kommer alltid att klara sig & fixa situationer bra.

Jag måste säga att det stämmer till 100 %.

Jag är stolt över henne. Hon är en toppen mamma till Kevin.

Tar ansvar när det gäller.

Min dotter sa till mig för ett tag sedan : Mamma, jag vill bli som du är.

Man kan ju inte bli annat än glad & stolt över sin dotter :-) Älskar dej, stumpan :-)

Sen är jag även stolt över min goa son. Han jobbar & tränar för fullt.

Flyttar till en ny lya till helgen. Nästa lördag ska jag åka till honom & hjälpa till

med praktiska saker som gardiner mm

Jag är lyckligt lottad som har min lilla familj :-)

Och jag älskar att få pyssla om alla.

Kram från " hönsmamman " ;-)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tack älskade underbara mamma <3

2011-09-28 @ 23:01:12
URL: http://krasys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0