Vänner i vått & torrt

Jag har läst mina vänners bloggar. Man får en och annan tanke.

Det är ett bra sätt att få en " spark där bak " i bland.

Jag är så GLAD för mina vänner. Både irl & via nätet. Vi är ett " gäng " på FB

som har hållit ihop via bloggandet. Träffats irl också.

NI ska veta att NI är ÄKTA vänner som jag har full respekt för. Och som jag tycker

mycket om.

Nu är jag inte singel längre. Men NI är mina vänner ändå. Å NI är så VÄLKOMNA hem

till oss. Mina vänner är Magnus vänner.

Magnus är inte ngn internet människa. Så jag får sköta den biten. Men han är delaktig

i det jag gör. Ärlighet i alla lägen.

Som ni kanske vet så har vi fullt upp med flyttandet. Tre ställen som man har flaxat emellan.

Våra egna lyor och huset. Vi har hjälpt till med att riva tapeter och spackla.

För att vi ska kunna flytta in nästa helg. Tiden går ju ut den 30 april.

Målarna har lovat att allt är klart tills onsdag.

Nu är min lya klar. Allt städat och nycklarna lämnade. Vmo är inte längre min hemstad.

Jag som alltid har sagt att OM jag ska flytta så ska det vara till ett större bställe....

Nu så blev det tvärtom ;) Men så himla mysigt !

Jag har haft fullt upp varje dag. Att man bara pallar med allt. Det gör man när det är ngt

KUL som man ser framemot :)

Kommande veckan är det Magnus lya som ska fixas. Inflyttning blir på fredag till huset.

Om det blir som vi hoppas på.

SEN vänner !! Ska det bli grillfester mm. NI är hjärtligt välkomna till oss.

Kram !

Kommentarer
Postat av: AC

Ja, vi har ju känt varandra ett bra tag nu och träffats IRL som verkligen visade att man kan träffa så rätt bara genom internet. Tack gode gud för det. Är så himla glad för det.

Som jag sa till Gunsan hoppas jag verkligen att jag kan ta mig dit neröver i sommar. Vill ju så gärna träffas igen...

Kram till er båda <3

2012-04-22 @ 20:07:59
URL: http://ambivalentabloggen.blogg.se/
Postat av: Tina

A-C ! Kemin stämde verkligen när vi träffades irl. Vi blev vänner via vårt bloggandet. Tänk att bara genom text kunna känna : Här är en person jag tycker om.

DU och din käre vän är så välkomna till oss i sommar. Sovplats finns :-) Vore så himla kul! Eller träffas som vi gjorde förra gången. Gunsan , du & jag :-)

Kramar

2012-04-22 @ 20:17:37
Postat av: gerra

kul du finns i mitt liv, en vacker dag dyker jag upp. kram

2012-04-23 @ 00:27:14
Postat av: Tina

Gerra: DU är välkommen när du vill :-)

2012-04-23 @ 09:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0