Ingen är bättre än ngn annan

Jag har så mkt tankar i huvudet. Vet inte riktigt hur jag ska få ut dom....hihi
Jag är med på FB. Det är jättekul. Man får se hur andra tänker om olika saker.
Men tyvärr är många som mår dåligt ofta.
Jag älskar människor. Har alltid tyckt om att granska hur folk funkar.
Är ingen psykolog. Men har alltid haft intresse för människor. Kolla hur dom funkar. Tänker och hur dom agerar.
Tror att det har med min egen bakgrund. Har haft det tufft men har tagit nytta av det på ngtvis.
Vill hjälpa andra eller bara att finnas till.
Jag är äntligen HEL själv. Har fått det jag har önskat mig.
Kärleken och tryggheten. Saker och pengar är bonus om det dyker upp.
För mig är det viktigt att må bra.
Ni som känner mig sen innan. Vet vad jag menar.
Jag har blivit sambo. Ngt som jag INTE trodde skulle hända igen.
Å det har varit LÄTT. Inga konstigheter.
Vi har det otroligt bra, Magnus och jag.
Varje vecka tar vi ett bad och pratar igenom olika saker. Det som vi inte gillar. Det som vi tycker är bra.
Tror på det. Att prata om allt. Finns inga oklarheter.
Sen är jag så glad för min nya familj. Magnus systrar med fam.
Gemenskapen. Jag har legat lågt innan.
Känns lättare NU när vi är sambos. Nu är det VI på lika villkor.
Innan va det antingen Magnus eller jag. Olika lyor.
Jag älskar familjelivet. Å vill umgås mkt.
Men det är inte lätt och flytta till ngt nytt ställe och inte känna många.
Allting kan bara bli bättre ;-)
Sen givetvis min egen familj är viktig. Magnus har varit toppen mot dom också.
Bara att ta emot Kevin, mitt barnbarn så utan vidare.
Kevin avgudar Magnus.
Vill avsluta med att jag är LYCKLIG ! Tänker inte ha dåligt samvete för det.
Å jag ser INTE ner på dom som har det tufft. Önskar inget hellre än att alla ska få känna som jag gör nu.
Kramar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0