TJO !

Vart har mitt blogg intresse tagit vägen ? Tror att det är Fb,s fel ;-) Skriver oftare där. Jag mår alla tiders i allafall. Händer mkt i mitt liv. Roliga saker :-) Tänk vad livet kan vara upp och ner ! Jag har haft många tuffa år. Kämpat och aldrig gett upp. Fastän många gånger kände man sig liten och ensam. Det positiva är. Att jag är STARK nu. Blir så klart ledsen ibland. Men går vidare lättare. ÄLSKAR LIVET :-) Jag och Magnus har vunnit på postkodslotteriet. Grannyran. Tog tid innan jag fattade att VI också hade vunnit. 125.000 kr tillsammans. Våra barn kommer få 10.000 kr var. Å mina barnbarn varsin liten slant till bankböckerna. Magnus och jag hade pratat om att fixa en resa framåt. Innan vi vann pengarna. Men nu blev det givetvis lättare att fixa en resa. Kos den 29 maj :-) Mysigt och lugnt ställe med spa & allt ingår. Mat och dryck. Ska bli så härligt. Bara jag och Magnus :-) SUCK !! Vad jag älskar denna karl :-) Sen vet vi inte vad resten av pengarna ska gå till. Har pratat om allt från husvagn, cykel och hundpejl mm Spara lite också så klart. Vi får se. Sen har jag ÄNTLIGEN fått veta var min mammas grav ligger. Betyder så oerhört mkt för mig. Jag är ju adopterad. har alltid velat besöka min biologiska mammas grav. Tack vare Susanne så vet jag var den är. KRAM goa Susanne. vet inte hur jag ska kunna gottgöra dig. Men ngt ska jag väl komma på :-) Till semestern blir det en tur upp till norrland och Finland. Där min mamma ligger :-) Jag har även fått veta lite om min bakgrund. När jag läste om den, var det som om jag läste en bok. Tårarna rann på mig. Jag sa högt. Stackars små flickor ! Å nästa stund kopplade det. Är ju om MIG och syrran det handlar om !! Jättekonstig känsla. men jag tror att jag kommer bli ännu helare och starkare efter besöket i Finland. MAMMA : vad jag ska prata med dej vid graven <3 Hoppas du kan lite svenska :-) Helt otroligt vad berörd jag blir bara jag skriver det här nu !! Tårarna kommer på en gång..... Nog om det !! Jag kör mitt LCHF. Mår otroligt bra ! Å jag är jäkla duktig också !! Är noga och inget fusk. Kläderna börjar bli större och större :-) Min mage mår jättebra ! Tror att jag inte tål vanligt mjöl. Hade ont i magen ofta och fick springa akut på toa. Nu inga problem med ngt av det ! Å allt finns ! Lchf pasta, bröd :-) Å istället för potatis Rättika. Jättegoda gratänger gör jag. Så nu kommer jag aldrig sluta med det här. Motionerar mkt också. Långa promenixer. Å träningscykeln är framplockad :-) I slutet av maj ska Tina vara en pingla som trivs med sig själv :-) Som ni förstår så mår jag TOPPEN !! Har allt jag kan önska mig. Å jag tänker INTE ha dåligt samvete för det. Har haft mina tuffa år. Fått kämpa o klara mig själv som ensamstående mamma. Ungarna har ALLTID gått i första hand. Jag fanns inte då. Menar mina intressen och önskemål. NU är det min tur att få njuta och leva fullt ut. Mina kids har det bra på sina håll. Saknar dom så klart när vi inte ses. Spelar ingen roll hur gamla dom är. Mina två barnbarn är livets extra krydda. Två underbara små killar. Två bonuskids som står ut med mig varannan vecka :-) Å så klart hundarna och katten. Älskar djur. Mina bebisar ;-) Sen alla mina underbara vänner <3 Ni skulle bara veta vad jag tycker om er ! NI är ÄKTA som finns i mitt liv <3 Kramar till er alla <3

Kommentarer
Postat av: Pappis

Kul läsa din blogg, har ju saknat den mycket. Kram Dottis

Svar: Tack goa .-) Ska skärpa till mig :-) Kram " pappis "
Tina

2013-02-02 @ 18:41:50
Postat av: Eja

Har oxå saknat den...är så gla att få vara din vän

2013-02-02 @ 18:46:51
Postat av: Gunsan

Fy 17 vännen, vad rörd jag blev. Är så himla glad för din skull.:-) Du är värd vartenda dugg, din tur få medgång, flyt och massor m kärlek ♥ Kram goaste vännen,tycker om DEJ...jättemycket ♥

2013-02-02 @ 18:48:12
Postat av: AC

Åh vad jag blir riktigt riktigt glad för din skull. Unnar dig verkligen det.
Jaha och med Norrland och Finland i sikte närmar du dig mina marker. Kanske släkt på håll =)

Måste nog också testa att äta den där bokstavsmaten ;)
Kanske jag också skulle känna mig bättre i magen. Tål att ta sig en funderare på...
Kos! Det finns möjligtvis inte lite plats i en av resväskorna, lovar att inte störa ;)
Varmaste kramen till dig vännen <3

2013-02-07 @ 21:31:28
URL: http://ambivalentabloggen.blogg.se
Postat av: ulrika

kram till dig - så glad för din/er skull <3 <3 <3

2013-03-09 @ 15:44:07
URL: http://www.svamplust.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0