Alla 💜 dag

Visst Ă€r det mysigt med en speciell dag. Men Ă€nnu mysigare att tĂ€nka pĂ„ nĂ€ra och kĂ€ra oftare 💗 Vi ska kĂ€ka exta gott men Ă€ndĂ„ nyttigt 😉 ha ha BĂ„de Magnus och jag Ă€r sĂ„ inne med att gĂ„ ner i vikt ! Vill mĂ„ bĂ€ttre 😊 TĂ€nk om gymmen kunde starta en grupp för överviktiga. Man fick trĂ€na styrketrĂ€ning med likasinnade. FĂ„ hjĂ€lp sĂ„ man kom igĂ„ng. Inte Ă€r det kul att gĂ„ till ett gym o trĂ€na bland alla perfekta kroppar i början. Jag tycker om olika motionssĂ€tt. Men Ă€r inte tillrĂ€ckligt tuff i en del situationer. Tror att fler skulle börja trĂ€na om det fanns grupper med likasinnade. Å det hade vĂ€l varit kul för trĂ€nare att kunna hjĂ€lpa till med att fĂ„ oss att mĂ„ bĂ€ttre. FĂ„r se resultat och glĂ€dje nĂ€r man har fixat det ! NĂ„got att tĂ€nka pĂ„ ! Ha en mysig dag 💜

Kommentarer
Postat av: AC

Gymmet jag gÄr pÄ dÀr finns massor av olika kroppar och fastÀn jag inte Àr sÄ liten Àr det mÄnga som Àr betydligt större. Jah tror nog att ni kan gÄ. Jag hade samma uppfattning som du skriver om men min dotter följde med mig en gÄng och jag blev fast dÀr. Visst finns det en del som har de senaste i klÀdvÀg och snygga vÀltrÀnade kroppar men de Àr inte mÄnga.
Kram 💕

2015-02-14 @ 20:33:31
URL: http://ambivalentabloggen.blogg.se
Postat av: Gunsan

Önskar att jag hade tiden , orken att gĂ„ pĂ„ gym. Inte nog med att jag har full sjĂ„ orka m sjukgym sĂ„ Ă€r det hemskt jobbigt visa upp min tjocka kropp. Alla som fixar det Ă€r superduktiga o tuffa :-) Kram <3

2015-02-21 @ 09:22:30
URL: http://gunsanstankevurpor.blogg.se/

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0