Maskrosbarn

Kollad på Skavlan igår på tv. Morgan skådisen som spelar Sunes pappa var med. Kände igen mkt som han sa. Att vara maskrosbarn ! Det är jag också ! Hoppat runt mellan olika familjer. Aldrig fått känna sig trygg. Blivit stark men fruktansvärt misstänksam mot andra människor. Svårt för att släppa in någon ny person in på livet. Vill skydda sig själv. Men som en vän sa : Något gott har det fört med sig. Man ser andra människor. Bryr sig om. Speciellt dom som har det extra tufft av olika anledningar. Å som en annan vän sa ! Vi som har varit maskrosbarn. Blir som solrosor 😊 Så himla bra sagt ! Jag har varit stark, självständig. Haft dom som har funnits för mig. Oftast äldre personer. Å det är DOM som har gett mig styrkan att fortsätta och tycka om livet 💜 Jag har min egna familj som är nr 1. Djuren som finns i alla lägen 💜 Min älskade man Magnus 💜 HAN har fått mig att känna mig trygg och älskad 💛 Jag var tuff emot honom i början. För att skydda mig själv. Men han gav inte upp ! Sa : spelar ingen roll hur du försöker få bort mig. Jag tänker inte lämna dej ! Det avgjorde ALLT ! Jag är så glad för det ! Finns ingen bättre än MIN Magnus 💗 VI är ett team i alla lägen 💗 Älskar dig av hela mitt 💙 Jag har ett underbart liv. Det är NU o framåt som gäller 💗 Extra kryddan i livet är mina två barnbarn 💛

Kommentarer
Postat av: Gunsan

Kul du bestämt dej för att börja skriva igen :-) Du ar varit saknad. Kamar om <3

2015-01-16 @ 20:41:20
URL: http://gunsanstankevurpor.blogg.se/
Postat av: Birgitta

Bra Tina...kul du är tillbaks <3

2015-01-17 @ 09:39:32
Postat av: Pappis

Bamse Kram

Svar: Kram tbx 💜
Tina

2015-02-07 @ 21:40:20
Postat av: AC

Kul att du har kommit igång med ditt skrivande igen. Säger som Gunsan " du har varit väldigt saknad".
Kram 💕

Svar: Tack A-C 💜 Kommer skriva oftare 😊Å du ! Har saknst dej också 💟 kram
Tina

2015-02-13 @ 18:22:27
URL: http://ambivalentabloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0