Snart 50 år

Jag har aldrig haft åldersnojer. Inte nu heller ! Men visst tänker man till,,,, Vill ta vara på livet på bästa sätt. En sa till mig. Du har inte så bra självförtroende som det verkar. Jag har aldrig sagt att jag har det. För det har jag aldrig haft ! Men jag mår bra. Är lycklig med min man och det jag har runt omkring mig. Har nog aldrig varit så trygg som jag är nu. Men min självkänsla är långt ifrån bra. Min dröm är : att få känna mig fin på min 50 årsdag. Jag träffade världens bästa läkare. Han sa saker som gjorde ont. Men som är sanningen. Tack vare det. Har jag satt igång med motion och nyttig mat. Jag kommer alltid vara samma Tina. Men kanske några kilon mindre. Vill leva många år till. Få vara med mina barnbarn och barn 💜 Magnus och jag kämpar ihop. Han peppar mig. Å jag honom. VI är ett team i alla lägen 💙💚💛

Kommentarer
Postat av: Pappis

Jag är glad att du är den du är, älskar dig för det. Kram

2015-03-15 @ 22:29:05
Postat av: Gunsan

Ni har haft tur båda två :-) Håller på dej, de vet du. Kram <3

2015-03-15 @ 23:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0