Badskum ;-)

I dag när jag var & simmade, så kom jag på att tänka på en gammal " dejt " som jag hade

för några år sedan.

Jag älskar ju att bada. Så fort jag får tillfälle så badar jag.

Kollar alltid med hotellet så att det finns badkar, innan jag bokar ett rum mm

Den här dejten jag hade. Hade ett bubbelbadkar !!

Yippy !! Så jag frågade om det var ok om jag badade en stund ? Å bara det !!

HUR normalt är det ??

Nåja, jag fick bada. Satte mig i bubbelbadet. Ville ha lite skum i..

Hällde rätt mkt. Tänkte ju inte på att det bubblade hela tiden :-))

Så nog fick jag SKUM !!

Skummet blev mer & mer. Tillslut rann det ner på badrums golvet.

Jag visste inte hur jag skulle få stopp på bubblandet. Katastrof !!!

Hela govet var vitt som om det vore snö !!

Va ju tvungen & ropa på min dejt. Han öppnade dörren & sa: OJ DÅ !!!

Snacka om att jag kände mig dum !! TYPISKT Lundbergskan !!

Dejten stoppade bubblorna.Å jag städade upp efter mig,,,,,,

Man kan säga att det var en mkt ovanlig dejt & jag fick mitt BAD ;-) Men dock INGEN badKARL ;-)

Inte konstigt att jag är singel,,,,,,,inget blir " normalt " när jag är med !!

Kram


Kommentarer
Postat av: Ulla

Hahaha..kan se dig där, men skulle inte velat vara i din situation...kanske därför du är själv..ASG...

kram o natt på dig...

2010-11-15 @ 22:38:08
Postat av: Gitte

ha ha det var en härlig dejt, synd att badkarlen inte verkade uppskatta en tjej som förgyller livet.♥

2010-11-15 @ 22:49:12
Postat av: Gunsan

Hahaha, men så underbart...helkul ju. Låter som nåt jag skulle kunna göra med.:-)Älskar badkar. Jag badar alltid hos min gästfrie vän när jag är i Sthlm. Massor m skum,finns dock inget bubbelkar. Kke tur det ;-)Stor kram

2010-11-15 @ 23:07:19
URL: http://gunsanstankevurpor.blogg.se/
Postat av: AC

Dagens skratt ;D Kan se riktigt framför mig dig sittandes i badkaret med all skum med ögonen just ovanför ;D

Kanske man jag kan kalla dig för "Susanna i badet". Älskar själv att bada och helst också mycket badskum (lagomt) Mamma kalade mig alltid för just det "Susanna i ..."



Kram på dig <3

2010-11-17 @ 19:35:19
URL: http://ambivalentabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0