Kärlek

Äntligen helg igen !!

Som jag har väntat & längtat efter denna dag :-) Har varit en evighet.

Jag har haft fullt upp. Men saknaden efter min älskling har varit HEMSK !

Att man kan längta efter ngn så mkt,,,,,

Helgen blir grilla, kalas, promender med hundarna, cykel picknick & träffa kidsen.

Å massor med mys med kärleken.

Jag är så lycklig ! Å det bästa av allt är att jag & kärleken kan prata med varandra om allt.

Vi har sagt att bättre fråga en massa än gå & undra & TRO ngt.

Det är det som gör att man känner sig trygg & tilliten finns där.

Så mkt skit som man läser numera överallt. Otroheter & falskhet hit & dit.

Vill ha ett ärligt & äkta förhållande.

Men det verkar vara ovanligt numera att tänka så,,,,,,

Så jag är lyckligt lottad som har träffat Magnus som tänker likadant.

Vi ska alltid vara rädda om vår kärlek.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0