Sköna maj,,,,

Sköna maj välkommen,,,,,,

Fatta att det snart är maj ! Helt sanslaöst vad tiden går fort.

Å vilka underbara dagara vi har haft. Sol & värme så att man blir ännu tossigare.

Vad jag älskar den här tiden !!

Magnus & jag har hunnit & sova i vinskydd ute i skogen vid en sjö. Blev t,om ett dopp i sjön.

Trodde jag ALDRIG att jag skulle fixa. Är ju en sådana badkruka,,,,,

Påsken var i allafall mysig. Träffade dottern med familj också. Var barnvakt åt Kevin.

Jag är så otroligt glad för min lilla familj.

Å har ju fått en ny familj via Magnus också. Jättemysigt !

Magnus har hjälpt mig att fixa till min uteplats. Klippt ner buskar & tagit bort en del.

Vi har planterat tomater. Ska bli en jättemysig uteplats.

En stor grill tog Magnus hit till mig. Så här ska det grillas i sommar.

Hela påsken grillade vi. Mums så gott !

I dag gick jag på en shopping runda. Handlade två klänningar !!

Jag som knappt aldrig har haft det på mig,,,,,Men fina är dom.

Å ett par coola solglasögon. Har alltid haft svårt för att hitta det till mitt ansikte.

Men dom här satt som gjorda för mig :-) En kompis va tvungen att kolla först åt mig,,,,,hihi

Jag är inte så mkt vid datorn nu. Tappat intresset. Märks väl även på min blogg sida.

Skriver inte lika ofta. Njuter av livet irl istället. Har så mkt trevligt runt omkring mig :-)

Ha en skön valborgs helg !

Kram

Kommentarer
Postat av: Gunsan

Njut av livet du. Tycker du gör helt rätt :-)

Ni verkar ha de helt kanon ihop. Grillfest kke man kan bli bjuden på då ?Kan sova i tält på din lilla gård :-D Kram

2011-04-29 @ 16:20:34
URL: http://gunsanstankevurpor.blogg.se/
Postat av: AC

Instämmer i det som Gunsan skriver "Njut av livet"!

Är verkligen så glad över att du äntligen hittade rätt L

Och som Gunsan skriver kan även jag sova i tält på din mysiga lilla gård ;-)

Bamsekramar <3

2011-05-01 @ 19:52:21
URL: http://ambivalentabloggen.blogg.se/
Postat av: Tina

NI är ju mina goaste vänner som jag har lärt känna på nätet. NI är så jätte välkomna till mig. Vi måste ses till sommaren :-) Sovplats löser sig alltid.

Kram på er

2011-05-01 @ 22:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0