God fortsättning....

God förmiddag :-)

ÄNTLIGEN är julen över !! Inte för att jag inte gillar julen.

Mer för att man inte är ledig som många andra. Jag var så trött igår.

Man sitter uppe länge om kvällarna. Sen upp tidigt för att jobba.

Känns i kroppen. I dag sov jag till kl 9.00. Var behövligt.

Är ledig idag. Då ska allt göras. Fixas saker. Vara social med vänner man

inte har hunnit träffa. Man vill ju ha kvar dom.

Sen är det jobba igen t.om fredag. Nyår ska vi vara i Vmo.

Elda i min öppna spis & bara " vara ". Käka & dricka gott.

Nästa jul vill jag vara ledig. Kunna få den rätta julstämningen & lugnet.

Vi hade en mysig jul fastän man skulle vara överallt.

Fredagen va vi hos mina föräldrar. Mina kids & Kevin var också där givetvs.

Kevin va en samuraj ;-) Han sprang runt & hade olika ljud för sig.

Och viftade med sitt svärd. Vi skrattade som tusan åt honom.

Fantasi har den " ungen ".

Kvällen va tbx i Rydaholm. Spelade bingolotto med Magnus kids.

Jag fick så fina julklappar. En gosig morgonrock & innetofflor.

Halsband, elgrill att ha inomhus, nagellack, bok, pengar, kalender för 2012

armband, kort på Kevin, chokladask & pepparkakor i en burk som Kevin hade bakat.

En tomte & disktrase som Kevin hade gjort :-) Mysigt !

God Fortsättning på er & GOTT NYTT ÅR !!!

Kommentarer
Postat av: Gunsan

God forts t dej/er med. Jag har oxå en ledig dag nu, mycket som ska hinnas med. Sen är det jobb t.om Fredag. Ska bli skönt m ledig nyårshelg :-) Hoppas du inte blåser bort, för jag antar de blåser i träna hos dej med :-D Ha de gott,o var rädd om varandra.

Kram <3

2011-12-27 @ 11:31:45
URL: http://gunsanstankevurpor.blogg.se/
Postat av: TINA

Vi jobbar visst likadana dagar, Gunsan :->)

Blåsten lugnade ner sig. Va varmt ute & sol.

Ha det gott, vännen. Kramar

2011-12-27 @ 20:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0