Julen

I dag är jag ledig innan jobbarhelgen i jul.

Ska fixa lite på fm & sen till mina föräldrar för att fira " julafton ".

Magnus & mina kids & Kevin kommer också.

Sen går färden mot Ryet. Magnus kids kommer till honom/ oss.

Vi ska spela bingolotto & koka julskinkan.

I förgår var vi och hälsade på Magnus mormor.

93 år och hur pigg som helst. Klar i huvudet och bor kvar i huset.

WOW vilken krutgumma :-)

Vi har rullat köttbullar, gjort Jansons & kålpudding.

Kan inte påstå att vi stressar ngt vidare. Det blir som det blir.....

Julafton jobbar jag. Sen firar vi med Magnus barn.

Blir en lugn julafton mot vad jag brukar ha. SKÖÖÖÖÖÖNT !!

Jag önskar er alla en skön ledighet & umgänge med nära & kära.


                                           GOD JUL !!

                                           Kram Tina


Kommentarer
Postat av: Lilla hjärtat

God Jul, Tack för kortet. Kram

2011-12-23 @ 18:20:01
Postat av: Gunsan

Hooo hooo hoo..Merry x-mas :-D



Ha en underbar jul..trots jobb. Kram

2011-12-23 @ 21:37:08
Postat av: AC

God Jul och hoppas du får en trevlig helg trots jobb.

Kram <3

2011-12-25 @ 17:49:55
URL: http://ambivalentabloggen.blogg.se/
Postat av: TINA

Julen är avklarad med jobb & annat.

varit mysigt men sköööönt att den är över.

I morgon är jag ledig. Då ska jag umgås med en väninna & simma. Ska bli gutt ! Kram på er

2011-12-26 @ 14:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0