Kärleken

OJ,OJ vilken härlig helg jag har haft !!

Började fredagen med att gå till Madde & fixa till" manen ". Blev så fiiiiin.

TACK söta vännen.

Efter lunchen gick färden mot Jönköping / Gränna.

Träffade dottern en " snabbis ". Sen raka vägen mot Hotel Amalias hus i Gränna.

Jag & Magnus har haft en underbar helg. Firat vår 1 årsdag med att förlova oss !

Varför ska man vänta när det känns så helrätt ?!

Vi har i stort sett bott ihop från början. Antingen i Vmo eller Rydaholm.

Vi funkar hur bra som helst ihop.

Våra barn gillar oss. Inga problem där heller.

Det jag beundrar mest hos Magnus är att han är så mån om oss alla.

VI ska vara en familj. Våra barn & lille Kevin.

Jag har nog aldrig känt mig så trygg med ngn som jag gör nu.

Magnus är en klippa i mitt liv. Är världens lyckligaste.

Sanna & Kevin kom o hälsade på oss igår. Vi käkade lunch ihop & Kevin

fick prova bubbelbadkaret. Va uppskattat !!

Veckan som kommer bli en massa julpysslande. Klä julgranen, fixa julmat

och dom sista julklapparna.

Jag stressar inte, konstigt nog. Fastän jag ska jobba hela julhelgen.

Det som är viktigast är att umgås & tänka på nära & kära.

Inte en massa dyra julklappar !!

Kram !







Kommentarer
Postat av: Gunsan

Vill bara säga. Nej skrika ut...GRATTIS, så jäkla underbart.♥ ♥ ♥ Är sååå glad för er skull, 2 så superfina människor som du o Magnus..ni är värda varandra ♥♥♥ Bamse mega kramar t er båda ♥

2011-12-19 @ 19:21:49
URL: http://gunsanstankevurpor.blogg.se/
Postat av: Lilla hjärtat

Nu väntar jag bara på brölloppet ska bli av, kramar om er två.

2011-12-20 @ 18:50:20
Postat av: Tina

Gunsan : TACK !! Jag fattar knappt själv hur bra jag har det,,,,Men jag VET nu !! Den sanna kärleken dyker upp när man minst anar :-)



Gert : Ha ha,,,,,OM det skulle hända så är du VÄLKOMMEN ;-) Kram till er båda

2011-12-20 @ 21:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0